• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8906-02278
  • خبرنگار : 71368

اعتياد و چاقو منجر به دوست‌كشي شد

اعتياد و چاقو منجر به دوست‌كشي شد

ماموران پليس آگاهي تهران، فردي را كه درپاتوق خلافكاران، دوستش را با ضربات چاقو و ساطور از پاي در آورده بود، دستگيركردند.

به گزارش سرويس«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، 29 تيرماه سال جاري پرونده با موضوع قتل عمد از طريق کلانتري سيزده آبان به منظور رسيدگي تخصصي تحويل اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ شد.

براساس مدارك موجود در پرونده در بامداد، 21 تيرماه سال جاري متهم به نام «حسين» كه داراي سوابق متعدد از جمله سرقت و مواد مخدراست، با يک فرد به نام «داود» که او نيز فردي سابقه‌دار بوده در منزل فردي ديگر به نام «عزيز» که پاتوق خلافکاران و محل استعمال مواد مخدر و مصرف مشروبات الکلي بود با همديگر درگير شده و با ضربات چاقو همديگر را مجروح كردند و پس از آن حسين که از ناحيه سر و دست مجروح بوده متواري و داود براي درمان به بيمارستان شهدا هفتم تير منتقل مي‌شود.

براساس مدارك مندرج در پرونده، مجدداً ضارب (حسين) يك هفته بعد با برادران مصدوم درگير كه با همکاري اهالي محل وي دستگيرمي‌شود .

با انتقال متهم به اداره پليس و در تحقيقات اوليه حسين منکر درگيري و ضرب و جرح داود شد و حتي اعلام کرد که از برادران مصدوم نيز به خاطر کتک‌کاري شکايت دارد. انكار و سخنان ضد ونقيص حسين ادامه داشت تا اينكه داود بدليل شدت جراحات وارده، در بيمارستان فوت كرد . لذا متهم حسين با قرار بازداشت موقت روانه ندامتگاه و پرونده جهت ادامه رسيدگي به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع شد.

تلاش ماموران براي يافتن سرنخ‌هايي از عامل وقوع اين حادثه ادامه داشت تا اينكه حسين پس از مواجهه حضوري با شاهدان به قتل داود اقرار و بيان داشت كه شب حادثه براي استعمال مواد مخدر در منزل عزيز گردهم جمع شده بودند تا اينكه داود با فردي درگيري شده و با ساطوري که در زير لباسش جاسازي كرده بود ضرباتي را به دست و سر حسين وارد کرده و متهم نيز با چاقويي که به همراه داشته ضربه‌اي به قفسه سينه داود مي‌زند و متواري مي‌شود.

سرهنگ سعيد ليراوي معاون مبارزه با جرائم جنائي پليس آگاهي تهران بزرگ درباره اين خبر گفت: متهم براي انجام تحقيقات تکميلي و بازسازي صحنه قتل در پليس آگاهي تحت نظر قرار دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha