• چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8906-06352
  • خبرنگار : 71368

رهايي کودک ربوده شده قبل از اطلاع خانواده

ماموران نيروي انتظامي توانستند،مردي را كه اقدام به ربودن پسربچه‌اي از داخل نانوايي كرده بود، دستگير و كودك 8 ساله را آزاد كنند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ساعت 11 صبح، هشتم شهريورماه سالجاري مأموران گشت که درمحدوده خاني آباد درحال گشت زني بودند، به يک مرد که پسربچه‌اي را دربغل خود داشت و به سرعت در حال فراربود، مظنون شدند.

ماموران نيروي انتظامي با نزديک شدن به اين مرد صداي پسر بچه 8 ساله‌اي را كه درخواست کمک مي‌کرد را شنيدند و اين درحالي بود كه مرد با ديدن خودرو گشت پليس به سرعت و درحالي که بچه را رها نکرده بود اقدام به فرار کرد.

با تعقيب مأموران، مرد مظنون با پسربچه به سمت مدرسه ابتدائي که در حياط آن بازبود رفته وبا چاقويي که زيرگلوي کودک گرفته بود تهديد کرد كه اگر به من نزديک شويد اين بچه را مي‌کشم.

با توجه به حضور و ترس دانش آموزان مدرسه و همچنين اصرار گروگانگيرمبني برفرار به همراه پربچه؛ مأموران ابتدا سعي کردند وي را به آرامش دعوت کنند. سپس با عدم تسليم آدم ربا، دريک فرصت به دست آمده پسر بچه به نام «‌ رضا » را ازچنگ آدم ربا آزاد کرده و متهم به نام «سيامک» را دستگير و جهت رسيدگي به موضوع به پليس آگاهي تهران بزرگ تحويل دادند.

در اين فاصله با توجه به اعلام موضوع آدم ربايي به مرکز فوريتهاي پليسي 110 از سوي مأموران، مادر کودک ربوده شده و به اداره پليس مراجعه کرد. اما قبل از حضور مادر، كودك خردسال شماره تلفن محل کار و تلفن همراه پدرش را در اختيار كارآگاهان قرار داد و پدر زودتر از مادر به اداره مراجعه كرد.

مادر در تشريح ماجرا به کارآگاهان گفت كه به همراه رضا براي خريد از خانه خارج شديم و رضا به نانوايي محل که همان نزديکي بود رفت. من بعد ازخريد به سمت نانوايي رفتم اما از رضا خبري نبود . چند نفر از کسبه به من گفتند يک مرد جوان، پسربچه‌اي با اين مشخصات را با خودش برده است.

اين متهم در اعترافات خود مدعي شد كه به مواد مخدر از نوع شيشه اعتياد دارد و به دليل عدم تعادل فکري دست به چنين كاري زده است.

با تشکيل پرونده متهم جهت صدور دستورات قضايي و تحقيقات بعدي پيرامون ساير اتهامات احتمالي در اختيار سليماني داديار شعبه دوم دادسراي جنائي قرار گرفت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha