• شنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8906-16489
  • خبرنگار : 71368

سلاح سرد اين بار منجر به مادركُشي شد

سلاح سرد اين بار منجر به مادركُشي شد

مردي كه با ضربات متعدد چاقو، مادرش را به قتل رسانده بود؛ بامراجعه به كلانتري خود را به ماموران نيروي انتظامي معرفي كرد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، 23 شهريور ماه سال‌جاري، با تماس زن جواني با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 پرونده‌اي تحت عنوان «قتل خانوادگي» پيش روي كارآگاهان قرار گرفت.زن جواني در تماسي كه با ماموران نيروي انتظامي داشت ادعا كرد كه مادرش توسط برادرش به قتل رسيده است.

ماموران نيروي انتظامي، با حضوردرمحل حادثه واقع درخيابان ديباجي، با پيكر خون‌آلود زن جواني مواجهه شدند كه از ناحيه گلو و سينه به شدت مجروح شده بود.

زن جوان درحالي كه قادر به صحبت نبود، به مأموران گفت كه مادرش توسط برادرش به نام «مسعود» به قتل رسيده و مسعود جنازه وي را در زيرزمين خانه پنهان كرده است.

مأموران کلانتري با حضور درزيرزمين منزل، جنازه زني حدودا 45 ساله را در حالي که در داخل پتو پيچيده و با طناب و چسب بسته‌بندي شده بود، کشف كردند.

تلاش ماموران براي يافتن سرنخي از محل اختفاي «مسعود» آغاز شد تا اينكه پس ازگذشت يك روز از حادثه، متهم با مراجعه، به کلانتري 124 قلهک خود را به عنوان قاتل مادرش به مأموران تسليم کرد.

متهم دراعترافات خود با طرح اين ادعا که در زمان ارتکاب جنايت به علت مصرف مشروبات الکلي مست بوده و در وضعيت عادي قرار نداشته به کارآگاهان گفت كه من و مادرم به دليل نداشتن شغل مناسب و مشخص با يكديگر درگيرشديم و مادرم اصرار داشت که کاري براي خود انتخاب کنم و همين موضوع باعث کشته شدن او شد.

بنابراظهارات متهم، وي درروز جنايت با کارد آشپزخانه ضربه‌اي را به گلوي مادرش وارد کرده و پس ازکشتن وي، جنازه را درداخل پتوي پيچيده ودرزيرزمين منزل پنهان مي‌كند.

متهم درباره مضروب كردن خواهرش نيزبه کارآگاهان گفت كه خواهرم که شاهد درگيري ميان من و مادرم بود با فرياد زدن و جيغ سعي درآرام كردن من داشت بطوري كه با چندين ضربه چاقو او را مجروح كردم كه همين امر سبب ساکت شدن وي شد.

سرهنگ سعيد ليراوي، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبرگفت:  درحال حاضر تکميل تحقيقات و انجام بازسازي صحنه وقوع جنايت در دستورکار کارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته که با تکميل تحقيقات، پرونده به  دادسرا  ارجاع مي‌شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha