• دوشنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8906-18166
  • خبرنگار : 71368

پيراهن قرضي و چاقو، برادركُشي را رقم زد

پيراهن قرضي و چاقو، برادركُشي را رقم زد

پسري كه به دليل پوشيدن پيراهن برادرش با وي درگير و وي را با ضربات چاقوي ميوه‌خوري از پاي درآورده بود، پس از ارتكاب قتل خود را به ماموران نيروي انتظامي معرفي كرد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هشتم شهريورماه سال‌جاري، مأموران کلانتري 170 کهريزك از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان يک فقره درگيري منجر به قتل قرار گرفتند.

با تشکيل پرونده مقدماتي، پرونده براي رسيدگي تخصصي به پليس آگاهي تهران ارجاع داده شد و کارآگاهان پليس آگاهي به بيمارستان رفته و با جسد جواني به نام «سجاد» روبه رو شدند كه آثار بريدگي و خونريزي در گردن مقتول مشهود بود.

تلاش كارآگاهان براي يافتن سرنخي درباره علت قتل و متهم به قتل يا قاتلان احتمالي آغاز شد و آنان دريافتند، مقتول توسط پسرعمويش‌ «هادي» به بيمارستان منتقل شده است.

درادامه تحقيقات، کارآگاهان دريافتند مقتول قرباني يک مشاجره خانوادگي شده و به علت درگيري با برادرش به قتل رسيده است و پس از آن شناسايي و دستگيري برادر مقتول با نام «رحيم»، به عنوان متهم پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

درحالي كه تحقيقات براي يافتن متهم متواري ادامه داشت، وي به كلانتري 170 مراجعه و خود را به مأموران کلانتري معرفي كرد.

متهم در اعترافاتش گفت شب حادثه به علت آن كه ميهمان ناخوانده‌اي داشتيم، يکي از لباس‌هاي برادرم ( مقتول ) را به صورت موقت پوشيدم تا پس از ميهماني به او باز پس دهم.

متهم با بيان اينكه وي و برادرش هيچ مشكل قبلي نداشتند، درباره درگيري منجر به برادرش نيز گفت كه پس از رفتن ميهمان‌ها از خانه، بر سر موضوعي مشاجره زباني کوچکي ميان من و سجاد ايجاد شد که به دنبال آن سجاد پيراهنش را بهانه کرد و درگيري ميان ما شديد شد و من با چاقوي ميوه‌خوري که در دستم بود ضرباتي را به گلوي سجاد زدم.

متهم درمورد فرار خود به کارآگاهان گفت كه در طول اين چند روز بر سر مزار برادرم رفته و ساعت‌ها در آنجا به خاطر اتفاقي که افتاده بود، خودم را سرزنش و نفرين مي کردم . ما تا قبل از اين حادثه خانواده کاملا خوشبختي بوديم و هيچ اختلافي ميان ما وجود نداشت؛ فقط مي‌توانم بگويم که ديگر نمي‌توانم به صورت پدر و مادرم نگاه کنم.

سرهنگ کارآگاه سعيد ليراوي، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر متهم با صدور قرار بازداشت موقت براي تکميل تحقيقات در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha