• چهارشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8906-20051
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

دعوا برسرمواد مخدر، سه قرباني گرفت

کارآگاهان پليس استان تهران قاتلي که سه تن را در دعوا برسر موادمخدر با شليک گلوله به قتل رسانده بود، دستگير شد .

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سرهنگ عباس عليپورسرپرست پليس آگاهي استان تهران با بيان اينكه ساعت 18بيست و هشتم آذر ماه سال گذشته شهروندي با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفته و از وقوع سه فقره قتل در باغي در ماهدشت کرج خبر داد گفت:ماموران پس از حضور در محل حادثه با پيكرخون آلود سه تن مواجه شدند كه در اثر اصابت گلوله به قسمت‌هاي مختلف بدن دچار خونريزي شديد شده که دو نفر از آنها جان خود را از دست داده و يکي از آنها براي درمان به بيمارستان منتقل شد.

وي گفت: ماموران در بررسي صحنه جرم هيچ گونه آثاري از قاتل يا قاتلان به دست نياورده و در بررسي‌هاي اوليه پي بردند يکي از مقتولان به نام «خان ابدال» صاحب باغ بوده و مقتول ديگر به نام «رحمان» به همراه مصدوم به نام «اسماعيل» به عنوان نگهبان در باغ زندگي مي‌کردند.

عليپور ادامه داد :ماموران در تحقيقات اوليه از خانواده «خان ابدال» دريافتند وي آخرين بار به همراه 93 ميليون تومان وجه نقد و تراول براي انجام معامله ملکي با خودرو 206 خود از منزل خارج و با شخصي به نام «اجاق علي» که از دوستان قديمي وي بوده در محل وقوع حادثه قرار ملاقات داشته است.

وي گفت: در حين تحقيقات فرد مصدوم نيز بيست روز پس از بستري شدن در بيمارستان جان خود را از دست داد و کارآگاهان با احتمال اينکه قتل‌ها توسط «اجاق علي» صورت گرفته باشد، با انجام اقدامات اطلاعاتي محل سکونت وي را در کرمانشاه شناسايي و براي دستگيري وي اعزام شدند که مشخص شد وي منزل مسکوني خود را تخليه و از محل متواري شده است.

سرپرست پليس آگاهي استان تهران گفت: بنا به اظهارات برادر مظنون، مدتي قبل «اجاق علي» به خاطر معامله مواد مخدر با خان ابدال دستگير و به زندان رفت و پس از آزادي قصد انتقام از مقتول را داشت که با طراحي نقشه‌اي مبني بر اينکه قصد فروش موادمخدر زيادي را دارد مقتول را به باغ کشانده و پس از مشاهده وجه همراه مقتول، اورا با شليک گلوله به قتل رسانده و سپس دو نگهبان باغ را براي عدم شناسايي خود توسط آن دو نفر به قتل رسانده و به همراه 93 ميليون تومان متواري شده است.

عليپور افزود : ماموران با اطمينان از اينکه قاتل «اجاق علي» است، اقدامات فني و اطلاعاتي بسياري را انجام داده و با رد يابي وي، محل اختفاي متهم متواري را در شهرستان‌هاي سنندج و تبريز، کوهدشت و سرانجام در ايلام شناسايي و دربيست و نهم شهريور ماه وي را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

به گزارش ايسنا، متهم به قتل دستگير شده در بازجويي‌هاي اوليه به قتل خان ابدال و دو سرايدارش اعتراف کرد و انگيزه قتل را انتقام از خان ابدال و گرفتن پول از او خواند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha