• یکشنبه / ۴ مهر ۱۳۸۹ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8907-02399

دستگيري سارق موتورسوار در پايتخت

دستگيري سارق موتورسوار در پايتخت

سارق موتورسواري كه از داخل خودروها سرقت مي‌كرد، توسط ماموران پليس دستگير شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، ماموران كلانتري 144 جواديه تهرانپارس در 25 شهريورماه امسال از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان خبر يک فقره سرقت داخل خودرو در خيابان 202 شرقي تهرانپارس قرار گرفتند.

با حضور مأموران در محل مالباخته که مربي خانم يک آموزشگاه رانندگي در شرق تهران بود به مأموران گفت كه به همراه شاگرد خود در خيابان 202 شرقي در حال تمرين رانندگي بوديم که ناگهان راننده يک دستگاه موتورسيکلت هوندا 125 با نزديک شدن به ماشين از پايين بودن شيشه در عقب استفاده کرد و کيف دستي حاوي مدارک شناسايي و ... را که بر روي صندلي عقب گذاشته بودم برداشت و به سرعت از محل دور شد.

با توجه به شيوه و شگرد سرقت و با احتمال حضور متهم متواري در منطقه، مشخصات موتورسيکلت و سرنشين آن به کليه گشت‌هاي حوزه کلانتري 144 اعلام و طرح مهار از سوي عوامل گشت کلانتري اجرا شد.

همزمان با حضور مالباخته در کلانتري درباره طرح شکايت خود، واحدي از گشت‌هاي کلانتري 144 شرکت کننده در طرح مهار در خيابان امين تهرانپارس فرد مورد نظر را در حال ارتكاب سرقت از داخل يك اتوبوس برون شهري شناسايي كردند.

ماموران متهم را در شرايطي که اقدام به سرقت يک دستگاه تلويزيون LCD و 300 هزار تومان وجه نقد داخل خودرو کرده و قصد متواري شدن از محل را داشت، دستگير و به همراه اموال مسروقه به کلانتري منتقل کردند.

با تشکيل پرونده مقدماتي، به دستور داديار شعبه هفتم دادسراي ناحيه 4 تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار کارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و با آغاز تحقيقات و جمع‌بندي پرونده‌هاي مشابه درباره سرقت‌هاي مشابه داخل خودرو و زورگيري توسط سرنشين يک دستگاه هوندا، شناسايي و دعوت از مالباختگاني که بدين شيوه مورد سرقت قرار گرفته بودند، در دستور کار کارآگاهان پايگاه چهارم قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، ‌سرهنگ کارآگاه رضا مؤذن، رييس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام انتشار بدون پوشش چهره متهم گفت: با توجه به سوابق متعدد متهم در مورد ارتکاب جرايم مختلف و احتمال ارتکاب سرقت‌هاي متعدد از سوي متهم، دستور انتشار بدون چهره متهم صادر شد.

وي از کليه مالباختگاني دعوت كرد تا براي طرح شکايات خود به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در سيدخندان، خيابان ابوذر غفاري مراجعه كنند همچنين از کليه شهرونداني که از ديگر اقدامات مجرمانه متهم اطلاعاتي در دست دارند درخواست مي‌شود تا اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 21855359 در اختيار کارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha