• سه‌شنبه / ۶ مهر ۱۳۸۹ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8907-03984

دستگيري كيف‌قاپان موتوسوار پايتخت

دستگيري كيف‌قاپان موتوسوار پايتخت

دو جوان كه با پرسه‌زني در محدوده تهرانپارس اقدام به كيف قاپي مي‌كردند، توسط ماموران گشت پليس دستگير شدند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، ماموران گشت كلانتري 147 گلبرگ هنگام گشت‌زني به يك جوان موتورسوار مظنون شدند كه پس از بازرسي و بازديد متوجه سرقتي بودن موتوسيكلت شده و با تشكيل پرونده متهم را براي بازجويي‌هاي تخصصي به پايگاه چهارم پليس آگاهي انتقال دادند.

متهم به نام «اميرحسين» مقابل كارآگاهان منكر هرگونه سرقتي شد و مدعي بود كه وي به اشتباه توسط كلانتري دستگير شده است.

در همين راستا كارآگاهان براي انجام تحقيقات به محل سكونت «اميرحسين» مراجعه كردند و در بررسي‌هاي نخستين يكي از شاهدان به كارآگاهان گفت كه يكي از دوستان متهم عصر روز قبل با يك گوني حاوي اشياي مختلف از منزل «اميرحسين» خارج شده است.

كارآگاهان با كسب دستور از دادياري شعبه اول دادسراي ناحيه 27 براي بازرسي از منزل متهم مراجعه كردند كه همدست وي به نام «مصطفي» را دستگير كردند و در بازرسي از منزل مقاديري دسته چك، كيف پول، كارت‌هاي شناسايي، عابربانك و گوشي‌هاي تلفن همراه نيز كشف و ضبط كردند.

با انتقال «مصطفي» به پايگاه چهارم «اميرحسين» لب به اعتراف گشود و به كارآگاهان گفت: در محدوده شرق تهران اقدام به كيف‌قاپي مي‌كرديم و از دو ميليون تا 20ميليون ريال وجه نقد از كيف‌هاي سرقتي به دست مي‌آورديم.

به گزارش ايسنا،‌ سرهنگ كارآگاه رضا موذن، رييس پايگاه چهارم پليس آگاهي‌ با اعلام اين پرونده گفت: اين دو سارق كه هر دو سابقه سرقت نيز دارند براي تامين هزينه اعتياد خود اقدام به كيف‌قاپي مي‌كردند كه پس از دستگيري به 40 فقره سرقت اعتراف كردند.

وي افزود: تاكنون 27مالباخته اين دو سارق را شناسايي كرده‌اند و در حال حاضر نيز پرونده در حال رسيدگي است و تحقيقات براي كشف سرقت‌هاي احتمالي ديگر اين دو متهم ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha