• دوشنبه / ۲۶ مهر ۱۳۸۹ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8907-17659
  • خبرنگار : 71368

يك استاد دانشگاه، قرباني تهيه پول موادمخدر شد

يك استاد دانشگاه، قرباني تهيه پول موادمخدر شد

پسرجواني كه براي تهيه پول موادمخدر، زن همسايه را با ضربات چاقو از پاي درآورد و متواري شده بود با اصرار پدرش خود را به پليس آگاهي معرفي شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، عصر 30 شهريور ماه سال جاري، ماموران كلانتري141، از طريق تماس شهروندي با مرکز فوريتهاي پليسي 110، در جريان درگيري منجر به قتل در شهرک قائم قرار گرفتند.

مأموران با حضور در صحنه حادثه با جسد خون‌آلود زن جواني به نام «خاطره . ل» در حالي که آثار بريدگي با شي برنده بر روي بدن او مشهود و دست و پاهايش با پارچه بسته شده، در اتاق خواب منزلش به قتل رسيده بود، روبرو شدند.

بررسي کارآگاهان در محل کشف جسد ادامه داشت تا اينكه آنان دريافتند دختر 5 ساله‌ اين زن نيز که در ناحيه گلو دچار بريدگي شده بود، توسط عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل شده است؛همچنين ماموران نيروي انتظامي در صحنه حادثه دريافتند، مقتوله استاد يكي از دانشگاه‌هاي كشور است.

تحقيقات کارآگاهان براي شناسايي قاتل يا قاتلان احتمالي ادامه داشت تا اينكه يکي از همسايگان با بيان اينكه هنگام مراجعه به منزل مقتوله، جوان 20 ساله‌اي را در حال خروج از منزل مشاهده کرده است به كارآگاهان گفت كه قصد داشتم مانع، خروجش شوم که ناگهان با مشت ضربه‌اي محکم به صورتم زده و به سرعت از مجتمع خارج شد.

کارآگاهان در ادامه تحقيقات خود جوان متواري به نام «فرشاد» را شناسايي كردند که برادرش به كارآگاهان گفت كه فرشاد با وي تماس گرفته و عنوان كرده است كه هيچ‌گونه دخالتي در قتل نداشته و زماني که به محل جنايت رسيده با جسد مقتوله روبرو شده است.

به گزارش ايسنا، تلاش ماموران براي روشن كرده زواياي پنهان اين پرونده ادامه داشت تا آن كه كارآگاهان اطلاع يافتند كه فرشاد به كلانتري رفته و ضمن بيان آن كه در قتل دخالتي نداشته است خود را به ماموران معرفي كرده بود.

با وجود آن که فرشاد در اظهارات اوليه منکر هرگونه دخالتش در ارتکاب قتل بود اما سرانجام لب به اعتراف گشود و به سرقت از منزل و قتل « خاطره» اعتراف کرد.

متهم انگيزه خود از ارتكاب قتل را تهيه پول موادمخدرعنوان كرد و گفت: مقتوله وهمسرش به واسطه فروش منزل محل سکونتشان بارها به مشاوراملاک پدرم مراجعه كرده و به همين علت با آنها آشنا شده بودم.

متهم در ادامه اظهاراتش درباره روز ارتکاب قتل به کارآگاهان گفت: به بهانه اينکه دو مشتري تا چند دقيقه ديگر وارد خواهند شد از سوي مقتوله به داخل منزل دعوت شدم و در لحظه‌ايي با چاقويي که به همراه داشتم او را مجروح و مطالبه پول‌هاي داخل خانه را کردم که در همين زمان دخترش وارد اتاق شد و شروع به داد و فرياد زدن کرد؛ به سرعت چند ضربه چاقو نيز به گردن دختر مقتوله زدم.

بنا براظهارات متهم، مقتوله 3 عدد تراول چک 100 هزار توماني را به وي داده اما متهم از ترس اينکه مقتوله موضوع را به پليس اطلاع مي‌دهد؛ گردن و دستهايش را با پارچه‌اي بسته و چندين ضربه چاقوي ديگر به او زده و هنگامي كه قصد داشته تا به دنبال فرزندش مقتوله برود، با زن همسايه درگير مي‌شود.

متهم در تکميل اعترافات خود به کارآگاهان گفت: تراول‌هاي 100 هزار توماني را در زير صندلي خودرو برادرم مخفي کرده و به اصرار پدر و برادرم که گمان مي‌کردند من بي‌گناه هستم، خودم را به کلانتري معرفي کردم.

به گزارش ايسنا، سرهنگ سعيد ليراوي، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام خبر کشف تراول چکهاي مسروقه از داخل خودروي برادر متهم، در پايان اين خبر گفت: با توجه به اعترافات صريح متهم به ارتکاب قتل، متهم با قرار بازداشت موقت براي تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha