• جمعه / ۵ آذر ۱۳۸۹ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8909-02751
  • خبرنگار : 71368

دستگيري سارقان موتور سوار شيشه‌اي

دستگيري سارقان موتور سوار شيشه‌اي

كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ، دو سارقي را كه براي تامين هزينه‌هاي مواد مخدراقدام به زورگيري مي‌كردند را دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، 22 مهرماه سال‌جاري، جوان مالباخته‌اي با مراجعه به کلانتري 151 يافت‌آباد، مأموران را در جريان زورگيري قرارداد. با تشکيل پرونده مقدماتي، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته، در تشريح ماجراي سرقت به کارآگاهان گفت كه با موتورسيکلت در حال تردد بودم که ناگهان دو جوان ناشناس با يک دستگاه موتورسيکلت هوندا 125 به من نزديک شده و با استفاده از قمه و چاقو، اقدام به زورگيري موتورسيکلت و مبلغ يک ميليون تومان پول همراهم کرده و پس از سرقت به سرعت از محل متواري شدند.

کارآگاهان درتحقيقات خود، با چهره‌نگاري، يکي از مجرمان سابقه‌دار در زمينه زورگيري و کيف‌قاپي به نام بهروز كه 19 ساله سن داشت را شناسايي كردند.

کارآگاهان در ادامه تحقيقات خود ضمن به شناسايي مخفيگاه بهروز، سرانجام متهم 7روز پس از سرقت در مخفيگاه خود دستگير شد.

با دستگيري بهروز، وي ضمن اعتراف به زورگيري، پيمان را نيز به عنوان همدست خود معرفي کرد.

با انتقال متهمان به پايگاه پنجم و دعوت از مالباخته، هر دو متهم مورد شناسايي قرار گرفته و در ادامه تحقيقات پليسي به زورگيري و کيف‌قاپي در مناطق غرب و جنوب غرب تهران بويژه در مناطق مهرآباد جنوبي، تهرانسر و آزادي اعتراف کردند.

متهمان در اعترافات با اشاره به تأمين هزينه خريد شيشه به عنوان انگيزه سرقت‌هايشان به کارآگاهان گفتند: پس از سرقت موتورسيکلت آنرا به فروشنده مواد تحويل داديم و قرار شد تا او نيز به ازاي برداشتن موتورسيکلت، شيشه مورد نياز ما را به مدت 15 روز تأمين كند.

سرهنگ علي اکبر اسدي، رييس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به احتمال افزايش تعداد مالباختگاني که در مناطق غرب و جنوب غرب تهران توسط سرنشينان موتورسيکلت‌هاي هوندا 125 و در رنگ‌هاي مختلف مورد سرقت و زورگيري واقع شده باشند، از کليه افرادي که در اين مناطق مورد سرقت قرار گرفته اند دعوت مي‌شود تا براي شناسايي متهمان و طرح شکايت به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha