• یکشنبه / ۷ آذر ۱۳۸۹ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8909-04265
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

دو دختر جوان قرباني اسيد پاشي شدند فرمانده انتظامي شهرستان ميانه: عاملان اسيد پاشي دستگير شدند

دو دختر جوان قرباني اسيد پاشي شدند
فرمانده انتظامي شهرستان ميانه:
عاملان اسيد پاشي دستگير شدند

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه در آذربايجان شرقي از شناسايي و دستگيري عاملان فاجعه غيرانساني اسيد پاشي بر صورت دو دختر جوان به دليل داشتن روابط ناسالم خبر داد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سرهنگ مجيد نارهي درباره جزييات اين خبر اظهار كرد: در پي دريافت خبري مبني بر اينكه دو نفر موتورسوار اقدام به اسيدپاشي بر سر و صورت دو خواهر جوان بنام «آرزو» 21 ساله و «بهاره» 18 ساله، ماموران كلانتري 11 ميانه به محل حادثه اعزام ومصدومان را به بيمارستان منتقل كردند.

وي ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع رسيدگي به اين امر در دستور كار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت و مأموران پليس آگاهي با انجام مراقبت‌هاي ويژه، نامحسوس و با استفاده از شگردهاي خاص پليسي مظنون اصلي بنام « فاطمه ـ ر» 33 ساله را دستگير و براي انجام بازجويي به محل پليس آگاهي انتقال دادند.

نارهي خاطر نشان كرد: متهم در بازجويي‌هاي خود ضمن قبول اتهام وارده اظهار كرد كه شخصي به نام « جعفر» معروف به «جواد» 43 ساله اهل تهران را اجير كرده تا با همكاري شخصي بنام « ميثم ـ الف» 17 ساله كه از بستگان وي بوده طبق برنامه‌ريزي‌هاي قبلي در قبال دريافت مبلغ 500 هزار تومان وجه نقد اين عمل غيرانساني را مرتكب شوند.

وي افزود: «فاطمه» در بازجويي‌هاي تكميلي اذعان كرد كه محرك اصلي وي در اين تصميم‌گيري فردي به نام «سينا ـ ش» معروف به «آذر» است كه از قبل با من رابطه پنهاني داشته و سپس با « بهاره» نيز رابطه دوستي برقرار كرده بود.

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه گفت: مأموران « ميثم ـ الف» را نيز شناسايي و دستگير كردند و در بازجويي‌ها اين متهم ضمن قبول اتهام وارده اقرار كرد كه راكب موتورسيكلت بوده و «جعفر» اقدام به اسيدپاشي كرده است و در ادامه هم «سينا» نيز دستگير شد و متهمان براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha