• دوشنبه / ۱۵ آذر ۱۳۸۹ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8909-09041

با وقفه‌اي دو ماهه، «آيين آفرين» راديو جوان براي تقدير از پيشكسوتان راديو برگزار مي‌شود

با وقفه‌اي دو ماهه،
«آيين آفرين» راديو جوان براي تقدير از پيشكسوتان راديو برگزار مي‌شود

مدير باشگاه راديويي جوان كه مسؤوليت برگزاري مراسم بزرگداشت پيشكسوتان راديو ـ تحت عنوان «آيين آفرين» ـ را در راديو جوان بر عهده دارد،‌ گفت: از جمله سياستگذاري‌هاي ما اين است كه هر ماه از يكي از پيشكسوتان راديو تقدير كنيم، اما به دلايل خاص، گاهي موفق نشديم اين مراسم را به طور ماهانه برگزار كنيم.

زهره سادات هاشمي در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس راديو خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره مراسم تقدير از پيشكسوتان راديو، خاطرنشان كرد: تا به حال از چهار تن از پيشكسوتان ـ مريم نشيبي، ايرج برخوردار (تهيه كننده راديو)، حسين توصيفيان و سرور پاك نشان تقدير شده است.

وي ادامه داد: اولين مراسم ما در پايان ارديبهشت ماه برگزار شد و مراسم بعدي هم در خرداد ماه بود. در ماه مرداد به دليل تقدير راديو جوان از سه پيشكسوت، مراسمي برگزار نكرديم. برنامه بعدي ما هم احتمالا بعد از ماه محرم و صفر خواهد بود.

هاشمي تاكيد كرد: حتما پيشكسوتان ديگري در راديو هستند كه از آنها تجليل خواهد شد اما مراسم بعدي پس از ماه محرم و صفر با دو ماه وقفه برگزار مي‌شود.

وي تاكيد كرد: تا زماني كه پيشكسوتان ما حضور دارند «آيين آفرين» برگزار مي‌شود. ما مي‌خواهيم با اين مراسم رسم مرده‌پرستي ايراني‌ها را دگرگون كنيم.

زهره سادات هاشمي از اتفاقي كه در باشگاه راديويي جوان با حمايت راديو جوان رخ داده است، ابراز خرسندي كرد و افزود: «آيين آفرين» موجب شد از پيشكسوتاني كه هنوز در كنار ما هستند، تقدير شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha