• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۸۹ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8909-10676

دستگيري دو برادرزن دامادكش

افرادي كه با ضربات چاقو دامادشان را به قتل رسانده بودند، توسط ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ دستگير شدند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ماموران كلانتري 167 دولت‌آبادي در 15 شهريورماه امسال در ساعت 19:30 در جريان خبر کشف جسد مردي ميانسال در آدرس شهرري-دولت‌آباد قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتري و تأييد خبر کشف جسد مردي حدودا 50 ساله که آثار اصابت جسم نوک تيز بر روي شکم او وجود داشت، موضوع به قاضي کشيک ويژه دادسراي شهرري و اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام شد.

در تحقيقات انجام شده از صحنه وقوع قتل، مقتول توسط تعدادي از شهروندان به عنوان يکي از اهالي محل که از سالها قبل در آن منطقه مشغول به زندگي بوده، مورد شناسايي قرار گرفت و مشخص شد مقتول به هويت «هادي ـ س» ( 47 ساله ) کارمند يکي از شرکتهاي توليد مصالح ساختماني بوده که چند سال پيش همسرش در يک سانحه تصادف رانندگي جان باخته و پس از مدتي از فوت همسرش، با خانم جواني ازدواج کرده است اما زندگي مشترک آنان به سرانجام نرسيده و با گذشت مدت کوتاهي از آغاز دومين زندگي مشترک خود، از همسر دومش نيز جدا شده است.

با مشخص شدن موضوع ازدواج دوم مقتول، بررسي فرضيه انتقام‌گيري از سوي اعضاي خانواده همسر دوم مقتول در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم در تحقيقات خود با شناسايي تعدادي از شهود صحنه قتل اطلاع پي بردند كه «هادي ـ س» توسط دو سرنشين يک دستگاه خودرو پرايد نقره‌اي به قتل رسيده است.

شاهدان صحنه قتل در اظهارات خود به کارآگاهان اظهاركردند كه يک دستگاه پرايد نقره‌اي با دو سرنشين، مقتول را در کنار خيابان به طرف ماشين فرا خواندند و مقتول پس از نزديک شدن به خودرو، از سوي يکي از سرنشينان خودرو با چاقو از ناحيه شکم مورد اصابت ضربه قرار گرفت و سرنشينان خودرو بلافاصله از محل متواري شدند.

کارآگاهان در ادامه بررسي اين پرونده اطلاع پيدا کردند که همسر دوم مقتول به هويت «رمينا» 30 ساله که دو برادرش به اسامي «بهرام» 30 ساله و «بهنام» 28 ساله دارد که بهرام مالک يک دستگاه خودرو پرايد نقره‌اي رنگ بوده اما سه روز پس از به قتل رسيدن مقتول اقدام به فروش خودرو پرايدش كرده بود.

کارآگاهان اداره دهم با شناسايي محل سکونت «بهنام» و «بهرام» در يکي از شهرهاي شمالي کشور با اخذ نيابت قضايي به محل سکونت اين دو برادر رفته و در 27 شهريور ماه اقدام به دستگيري آنها کردند.

متهمان پس از دستگيري ادعا کردند که پس از متارکه خواهرشان با مقتول هيچگونه ارتباط و تماسي با وي نداشته‌اند و اين در حالي بود که شواهد و قرائن بدست آمده از آنها نشان از نقش مستقيم آنها در قتل «هادي ـ س» داشت.

سرانجام در شرايطي که کارآگاهان در ادامه تحقيقات پليسي خود دلايل و مدارک قابل استناد درباره ارتکاب قتل توسط دو برادر به دست آورده و تمامي اطلاعات نشان از مشارکت مستقيم دو برادر در ارتکاب قتل داشت، متهمان با وجود انکارهاي چندين باره در مورد عدم ارتکاب قتل، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به قتل «هادي ـ س» اعتراف کردند.

متهمان در اعترافات خود به کارآگاهان اظهار كردند: خواهرمان پس از متارکه هميشه از اختلافات خود با «هادي» صحبت مي‌کرد واين موضوع باعث شد تا تصميم بگيريم براي ادب کردن «هادي» او را کمي بترسانيم و براي همين از شهرستان به تهران آمده و در مقابل منزلش منتظر مانديم تا اينکه پس از گذشت حدود 4 ساعت او را در مقابل جلوي منزل مشاهده کرديم.

«بهرام» درباره نحوه به قتل رسيدن مقتول به کارآگاهان گفت: «بهنام» در پشت فرمان بود و من در داخل خيابان «هادي» را صدا زدم وقتي که او به طرف ماشين آمد و در کنار پنجره خودرو قرار گرفت با چاقو يک ضربه به شکم وي وارد کرده و پس از آن به سرعت از تهران خارج شديم.

به گزارش ايسنا، سرهنگ عباسعلي محمديان، رييس پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر به دستور بازپرس دانشور، بازپرس شعبه هفتم دادسراي شهرري، متهمان با قرار بازداشت موقت و براي تکميل تحقيقات در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha