• یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۳۸۹ / ۱۷:۱۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8909-13651

دستگيري جيب‌بر اتوبوس‌هاي BRT در پايتخت

دستگيري جيب‌بر اتوبوس‌هاي BRT در پايتخت

سارقي كه در اتوبوس‌هاي پايتخت اقدام به جيب‌بري مي‌كرد توسط ماموران پليس آگاهي تهران دستگير شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، ماموران كلانتري 129 جامي در 15آبان ماه امسال در ساعت در حين گشت‌زني در تقاطع خيابان ولي‌عصر و انقلاب اسلامي، متوجه درگيري ميان دو جوان در داخل ايستگاه اتوبوس BRT شدند و پس از بررسي موضوع پي بردند كه سرقتي در داخل اتوبوس رخ داده است در نتيجه ماموران در بررسي اوليه موضوع و در بازرسي از وي سه دستگاه گوشي تلفن همراه را كشف كردند.

با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور حسيني، بازپرس شعبه هشتم دادسراي ناحيه 11 تهران، متهم براي رسيدگي تخصصي به جرايم احتمالي و شناسايي مالباختگان در اختيار کارآگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور شاکي پرونده در پايگاه هشتم، وي به کارآگاهان گفت: زماني كه در ايستگاه اتوبوس BRT بودم ناگهان متوجه باز شدن آرام در کيف‌دستي شدم و دست جواني را كه در داخل آن قرار داشت را ديدم، اين فرد نيز به محض اينکه متوجه شد من او را به عنوان سارق شناسايي کرده‌ام ، قصد داشت تا از داخل ايستگاه فرار کند که با کمک دو مأمور داخل ايستگاه اتوبوس او را دستگيركرديم.

متهم «مجتبي ـ خ» 18 ساله، که با توجه به اظهارات شاکي پرونده و کشف سه دستگاه گوشي تلفن همراه مسروقه، اعتراف كرد كه از ساعت 7 صبح الي 10، با پرسه‌زني در داخل ايستگاه اتوبوس BRT بويژه ايستگاه‌هاي اتوبوس خيابان ولي‌عصر با شناسايي افرادي که احتمال مي‌داده متوجه اموال داخل جيب و يا کيف همراهشان نخواهند شد اقدام به سرقت وجوه نقد و گوشي‌هاي تلفن همراه آنها مي‌کرده است.

به گزارش ايسنا،‌ سرهنگ حسين خان بابايي، رييس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام خبر انتشار بدون پوشش چهره متهم گفت: با توجه به اعترافات صريح متهم به ده‌ها فقره جيب‌بري در داخل ايستگاه‌هاي مختلف اتوبوس‌هاي BRT و شناسايي تعدادي از مالباختگاني که بدين شيوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم صادر شده است.

خان بابايي از کليه مالباختگاني که در چند ماهه گذشته و در داخل ايستگاه‌هاي اتوبوس، بويژه ايستگاه‌هاي BRT واقع در خيابان انقلاب اسلامي و ولي‌عصر، مورد سرقت به شيوه جيب‌بري قرار گرفته و چهره متهم را شناسايي كرده‌اند دعوت كرد تا براي طرح شکايت به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در ميدان حر خيابان 12 فروردين مراجعه كنند.

وي از شهروندان درخواست كرد تا اطلاعات خود را از طريق شماره تلفن 66469851 در اختيار کارآگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha