• شنبه / ۲۷ آذر ۱۳۸۹ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8909-15990
  • خبرنگار : 71368

زورگيري براي تهيه پول کراک

زورگيري براي تهيه پول کراک

ماموران نيروي انتظامي پايتخت، سارق زورگيري را كه براي تهيه پول كراك خود اقدام به زورگيري مي‌كرد را دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هفدهم آذر ماه سال‌جاري، ماموران کلانتري 115 رازي، در حين گشت‌زني در خيابان قزوين با صحنه درگيري تعدادي از شهروندان با جواني موتورسوار شدند.

با حضور مأموران کلانتري در محل و بررسي‌هاي اوليه مشخص شد که جوان موتورسوار، سارق زورگير است که قصد داشت تا با تهديد چاقو کيف يکي از شهروندان را سرقت كند.

با تشکيل پرونده مقدماتي، متهم دستگير شده در اختيار کارآگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور شاکي پرونده در پايگاه پليس آگاهي تهران بزرگ، وي به کارآگاهان گفت كه جوان موتور سوار به من نزديک شده و تلاش داشت تا کيف را از دستم بکشد. هنگامي كه متوجه اين موضوع شدم مانع ربودن کيف شدم اما موتورسوار چند متر جلوتر توقف کرد و به عقب و به سمت من برگشت و با چاقويي چندين ضربه به دستم وارد کرد كه با کمک مردم توانستم اين جوان سارق را دستگير کنيم.

متهم 22 ساله كه امير نام داشت ضمن اعتراف صريح به زورگيري، به کارآگاهان گفت كه از مدتهاست كه به كراك اعتياد دارد و ازآنجايي درآمد و شغلي نداشته به سراغ سرقت رفته تا اينکه در آخرين سرقت دستگير شده است.

سرهنگ حسين خان بابايي، رييس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم به ارتکاب جرايم به عنف و کيف قاپي، دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم صادر شده است. لذا شهرونداني که توسط اين جوان از آنها به شيوه‌هاي زورگيري يا کيف قاپي سرقت شده و نسبت به شناسايي چهره متهم اقدام کرده‌اند دعوت مي‌شود تا براي طرح يا پيگيري شکايت خود به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در ميدان حر – خيابان 12 فروردين يا شعبه سوم بازپرسي دادسراي ناحيه 11 تهران مراجعه كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha