• جمعه / ۲۴ دی ۱۳۸۹ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8910-15908.170517

500 كيلوگرم حشيش در پايتخت كشف شد

500 كيلوگرم حشيش در پايتخت كشف شد

رييس پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از كشف بيش از 500‌كيلوگرم موادمخدر حشيش و دستگيري دو متهم در اين رابطه در پايتخت خبرداد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در پي کسب اطلاعات درباره فعاليت گسترده فردي در خصوص تهيه و توزيع موادمخدر در سطح شهر تهران، موضوع براي رسيدگي تخصصي در دستور کار مأموران پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

ماموران پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ پس از اطمينان از صحت اطلاعات بدست آمده، مطلع شدند كه فرد موردنظر علاوه بر فعاليت خريد و فروش موادمخدر در سطح تهران بزرگ، با قاچاقچيان شهرهاي مرزي شرق کشور نيز در ارتباط نزديک داشته و با خريد موادمخدر در اوزان بالا و انتقال مواد به تهران اقدام به فروش موادمخدر در سطح شهر تهران مي‌كند.

در ادامه تحقيقات، مأموران با بهره‌گيري از شيوه و شگردهاي خاص پليسي، سرانجام مخفيگاه متهم را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه او نيز بيش از 350 کيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش کشف شد.

با دستگيري متهم و در ادامه تحقيقات، در شرايطي که متهم با توجه به کشف ده‌ها کيلوگرم موادمخدر در داخل مخفيگاه و همچنين ديگر دلايل و مدارک ارائه شده از سوي مأموران چاره‌اي جز اعتراف نداشت و در اعترافاتش ديگر همدست خود را نيز معرفي کرد که با اقدام ماموران، همدست متهم نيز به همراه بيش از 170 کيلوگرم موادمخدر از نوع موادمخدر حشيش دستگير شد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ سعيد ليراوي، رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران، در اين باره گفت: تحقيقات تکميلي از متهمان اين پرونده در دستور کار مأموران پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha