• سه‌شنبه / ۲۸ دی ۱۳۸۹ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8910-19355
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

توهم مصرف شيشه لانه كبوتران را به خون كشيد

مردي بعد از مصرف شيشه، دختر جوان را كه به همراه او مواد مصرف مي‌كرد در لانه كبوتربه قتل رساند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مأموران كلانتري 119 مهرآباد جنوبي در 6 دي ماه از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان خبر كشف جسد سوخته متعلق به يك زن در پشت‌بام يك مجتمع مسكوني در 30 متري جي قرار گرفتند.

با حضور مأموران كلانتري در محل و تأييد خبر مراتب به بازپرس كشيك قتل دادسراي امور جنايي و پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام شد.

با حضور عموزاد، بازپرس شعبه يازدهم دادسراي امور جنايي، عوامل تشخيص هويت و تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ در محل تحقيقات درباره اين پرونده آغاز شد.

با آغاز تحقيقات عوامل تشخيص هويت و تيم بررسي صحنه جرم مشخص شد كه جسد در لانه كبوترها قرار داشته است و با كشف بقاياي به جاي مانده پارچه در اطراف گردن جسد سوخته شده نيز بررسي فرضيه ارتكاب قتل به شيوه خفه كردن در دستور كار كارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، با انجام تحقيقات از اهالي مجتمع مسكوني مشخص شد كه جسد سوخته شده متعلق به زن جواني حدوداً 26 ساله به نام «بهاره» است كه با يكي از پسران مجتمع به نام «مهدي»20 ساله رابطه دوستي داشته است. با انجام هماهنگي‌هاي قضايي، اين جوان در تاريخ 6 دي دستگير و براي انجام تحقيقات به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

در ادامه تحقيقات از متهم مشخص شد كه وي اعتياد شديدي به مصرف موادمخدر از نوع شيشه دارد؛ متهم كه در اظهارات اوليه خود منكر هرگونه ارتباط و آشنايي خود با بهاره شده بود به ناچار لب به اعتراف گشود و درباره نحوه آشنايي خود با «بهاره» به كارآگاهان گفت كه حدود 6 ماه پيش در پارك در حال مصرف شيشه بودم كه با بهاره آشنا شدم؛ بهاره نيز همانند من به مصرف موادمخدر از نوع شيشه و كراك اعتياد داشت و مصرف مشترك مواد زمينه آشنايي ما شد.

به گزارش ايسنا، پس از گذشت مدتي از اين آشنايي به بهاره پيشنهاد دادم تا براي مصرف شيشه به پشت بام منزل ما كه در آن يك لانه كبوتر ساخته بودم بيايد و او نيز كه جاي مشخصي نداشت پيشنهاد مرا قبول كرد و پس از آن بهاره براي مصرف شيشه به مجتمع ما آمد. در طول مدتي كه بهاره براي مصرف مواد به پشت‌بام مجتمع ما مي‌آمد، هر روز ساعت‌ها با يكديگر شيشه مصرف مي‌كرديم.

متهم ادامه داد كه پس از گذشت چند ماه و تمام شدن تمامي پول‌هايم به بهاره عنوان كردم كه بايد هزينه مواد خود را تأمين كند اما او ضمن اعتراض به اين موضوع مرا تهديد كرد كه در صورت تهيه نكردن مواد، موضوع مصرف شيشه هر دويمان و تهيه محل مصرف مواد را با تمامي اهالي مجتمع مسكوني مطرح خواهد كرد.

متهم درباره نحوه ارتكاب قتل نيز به كارآگاهان گفت: در ساعت 3 بامداد روز حادثه بود به همراه بهاره در داخل لانه كبوتر مشغول مصرف شيشه بودم؛ پس از چندين ساعت مصرف شيشه بود كه من در همان وضعيت به ياد تهديدهاي بهاره افتادم. ناگهان چشمم به پارچه‌اي در داخل لانه كبوتر افتاد؛ بلافاصله پارچه را برداشته و به دور گردن بهاره انداختم و آنقدر فشار دادم تا ديگر نفس كشيدنش قطع شد.

پس از اطمينان از مرگ بهاره و براي صحنه‌سازي اقدام به آتش زدن جسد و لانه كبوترها كرده و به منزل بازگشتم؛ پس از چند دقيقه كه اهالي مجتمع متوجه آتش‌سوزي در پشت‌بام شده بودند و سر و صداي آنها در تمام مجتمع پيچيده بود به همراه آنها به پشت‌بام رفته و به بهانه كمك كردن شروع به خاموش كردن آتش شدم.

به گزارش ايسنا، سرهنگ عباسعلي محمديان، رييس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: برابر اعترافات صريح متهم درباره ارتكاب به قتل و به دستور بازپرس پرونده تحقيقات تكميلي در مورد اين پرونده در دستور كار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha