• چهارشنبه / ۲۹ دی ۱۳۸۹ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8910-20282

قتل مرد معتاد در پاتوق عشق

مرد معتادي كه در انتظار ديدن دختر مورد علاقه‌اش با مردي ديگري درگير شده بود، در اثر اصابت چاقو جان باخت.

به گزارش سرويس«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، ماموران كلانتري 127 نارمك در ساعت يك بامداد يكم آذرماه امسال از طريق مرکز فوريتهاي پليسي 110 در جريان خبر کشف جسد جواني حدود 30 ساله در خيابان دماوند قرار گرفتند. با حضور مأموران کلانتري در محل و انجام بررسي هاي مقدماتي مشخص شد که مقتول به علت اصابت شي برنده مشابه چاقو به ران پا دچار خونريزي شديد و مرگ شده است.

با طرح موضوع فوت مشکوک، قاضي کشيک ويژه قتل دادسراي امور جنايي، عوامل تشخيص هويت و تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ در محل حاضر شدند و به دستور شهرياري، بازپرس شعبه هفتم ويژه قتل دادسراي امور جنايي، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقيقات مقدماتي کارآگاهان اداره دهم، هويت مقتول به نام «رضا ـ ط»30 ساله مورد شناسايي تعدادي از اهالي محل قرار گرفت و در تحقيقات مشخص شد که «رضا ـ ط» به مصرف موادمخدر اعتياد داشته و در شب حادثه نيز با فرد يا افرادي درگيري داشته اما به علت تاريکي شب کسي موفق به ديدن متهم يا متهمان به قتل احتمالي نشده بود.

در ادامه تحقيقات با شناسايي هويت مقتول مشخص شد که وي قصد ازدواج با دختر جواني به نام «پريسا» را داشته اما به خاطر اعتياد به مصرف موادمخدر با مخالفت خانواده وي روبرو شده بود اما همچنان مصر به ازدواج با او بود.

با طرح اين موضوع بررسي فرضيه ارتکاب قتل توسط يکي از اعضاي خانواده «پريسا» در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت و ماموران با شناسايي محل سکونت پريسا و خانواده‌اش در خيابان دماوند به تحقيقات از آنان پرداختند.

در روند رسيدگي به اين پرونده برادر «پريسا» كه از مرگ «رضا» مطلع شده بود به کارآگاهان گفت در 30 آبان ماه امسال در ساعت 21 پس آمدن به داخل کوچه متوجه شدم که رضا همانند روزهاي گذشته به در منزل ما مراجعه کرده است در نتيجه موضوع را از طريق تلفن به خواهرم اطلاع دادم تا به هيچ عنوان از منزل خارج نشود و من نيز از کوچه خارج شدم و پس از آن ديگر هيچ اطلاعي از سرنوشت وي ندارم.

در ادامه بررسي‌ها کارآگاهان اطمينان پيدا کردند که هيچکدام از اعضاي خانواده «پريسا» در موضوع مرگ «رضا» دخالت نداشته‌اند از همين رو تحقيقات جديد از محل کشف جسد در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، سرانجام با تجميع اطلاعات بدست آمده کاراگاهان جواني به هويت «سعيد ـ ع»22 ساله را شناسايي كردند كه در شب حادثه با «رضا» درگير شده است.

با شناسايي محل سکونت «سعيد ـ ع» در همان محله کشف جسد، کارآگاهان اين فرد را در27 دي‌ماه دستگير و براي انجام تحقيقات به اداره دهم منتقل کردند.

«سعيد» در اظهارات اوليه خود منکر هرگونه درگيري و حتي آشنايي با «رضا» شد اما پس از ارائه دلايل و مدارک و بدست آمده از شب حادثه وي به ناچار لب به اعتراف گشود و به درگيري منجر به قتل رضا اعتراف کرد.

«سعيد» در اعترافات خود به کارآگاهان گفت كه در شب حادثه به همراه همسرم در حين ورود به منزل متوجه شدم که رضا در داخل کوچه و بر روي پلکان ورودي منزل ما در حال استعمال موادمخدر است در نتيجه با مشاهده اين صحنه از «رضا» خواستم تا از مقابل منزل ما به محل ديگري برود تا ما نيز به داخل منزل برويم اما در همين زمان بود که صحبت‌هاي ما به درگيري لفظي و درگيري فيزيکي کشيده شد.

«سعيد» درباره نحوه به قتل رسيدن رضا به کارآگاهان گفت: زماني که با «رضا» درگير شده بودم در يک لحظه دستانم را به دور کمر او انداختم که ناگهان رضا ساكت شد و من نيز او را رها کردم اما او پس از برداشتن چند قدم بر روي زمين افتاد و بدنش شروع به خونريزي کرد.

وي ادامه داد: من با مشاهده اين صحنه بسيار ترسيده بودم نامزدم را به داخل خانه فرستادم تا پدر و مادرم را خبر کند و زماني كه بالاي سر رضا رفتم متوجه شدم که او يک قبضه چاقو بدون غلاف در زير لباسش داشته که در حين درگيري اين چاقو به داخل ران پاي چپش رفته و همين موضوع باعث خونريزي و مرگ او شد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ عباسعلي محمديان، رييس پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر تحقيقات تکميلي درباره اين پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته و متهم پرونده با صدور قرار بازداشت موقت در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha