• شنبه / ۲ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8911-00965
  • خبرنگار : 71368

معتاد رفيق‌كش دستگير شد

معتاد رفيق‌كش دستگير شد

 فرد معتادي  كه پس از به قتل رساندن  دوستش قصد خودبكش داشت، دستگير شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، 21 مهرماه سال‌جاري، مأموران کلانتري 141 شهرک راه‌آهن از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي در جريان يک فقره درگيري در پارکي واقع در منطقه دهکده المپيک قرار گرفتند.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسي‌هاي مقدماتي مشخص شد که جواني 29 ساله به نام شهرام براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده و جوان ديگري نيز به نام هادي به علت اصابت ضربه چاقو و براي مداوا به بيمارستان منتقل شده است.

باحضور بازپرس شعبه دوم ويژه قتل دادسراي امور جنايي، عوامل تشخيص هويت و تيم بررسي صحنه جرم و انجام تحقيقات و تشکيل پرونده مقدماتي، به دستور شاهنگيان جسد مقتول به پزشکي قانوني منتقل شد و پرونده نيز براي رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، هادي در تحقيقات به کارآگاهان گفت كه به همراه مسعود، شهرام و تعداد ديگري از بچه‌ها در داخل پارک نشسته بوديم و قصد خداحافظي از همديگر را داشتيم که ناگهان مسعود با يک چاقو دست چپ مرا مجروح کرد که به علت خونريزي شديد دچار ضعف بدني شده و بر روي زمين افتادم؛ پس از اين صحنه مسعود به سمت ساير دوستان حمله کرد و آنان نيز شروع به فرار کردند و مسعود با چاقو به سمت شهرام دويد و ديگر متوجه هيچ چيزي نشدم.

با تحقيقات و اطلاعات بدست آمده از شاهدان روز حادثه، شناسايي و دستگيري مسعود در دستور کاراگاهان قرار گرفت.

کارآگاهان در ادامه تحقيقات خود اطلاع پيدا کردند که مسعود به علت تصادف با يک دستگاه خودروي سواري در اتوبان همت دچار شکستگي از ناحيه دو پا شده و در حال حاضر در بيمارستان است.

پس از پايان طول دوره مداوا در بيمارستان متهم به دستور بازپرس پرونده و براي تحقيقات در اختيار کاراگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرارگرفت.

مسعود در اظهارات اوليه خود با بيان اينكه تمامي کساني که مرا به عنوان قاتل معرفي کرده‌اند با من دشمن هستند منکر ارتکاب هرگونه قتل شد و تنها مجروح کردن هادي را قبول كرد.

در ادامه تحقيقات مشخص شد که مسعود مدت هشت سال است که به مصرف موادمخدر اعتياد دارد و در چند ماهه اخير نيز مصرف شيشه را آغاز کرده است.

با وجود آنکه مسعود در طول تحقيقات تلاش داشت تا خود را بي‌گناه معرفي کند، اما سرانجام در برابر مجموعه دلايل و مدارک ارائه شده از سوي کاراگاهان لب به اعتراف گشود و در اولين اعتراف خود به قتل، به کارآگاهان گفت كه آنقدر شيشه مصرف کرده بودم که نمي‌دانستم چه کار مي‌کنم.

متهم در ادامه اعترافات خود به کارآگاهان گفت كه سه روز قبل از حادثه پياپي شيشه مصرف کرده بودم و در روز حادثه نيز از ساعت‌ها قبل از روشنايي هوا در داخل پارک در حال مصرف شيشه بودم و لحظه‌اي که با چاقو به بچه‌ها حمله کردم اصلا نمي‌دانستم که چه مي‌کنم.

وي ادامه داد: اصلا به ياد نمي‌آورم که من و شهرام چگونه و از کجا به کنار اتوبان رفته و در کنار زير پل زيرگذر او را با چاقو کشته‌ام؛ تنها در يک لحظه خودم را بر روي سينه شهرام و در حال ضربه‌زدن با چاقو مشاهده کردم.

متهم درباره نحوه تصادف خود در اتوبان نيز به کارآگاهان گفت كه پس از آن که متوجه شدم که چه کاري کردم تصميم گرفتم تا خودم را نيز با چاقو بزنم اما ترسيدم و چاقو را به گوشه‌اي پرتاب کردم؛ براي همين و به قصد خودکشي به وسط اتوبان رفته و به ياد ندارم که با چه ماشيني تصادف کرده‌ام تا اين که در بيمارستان و در حالي که هر دو پايم شکسته بود به هوش آمدم.

سرهنگ عباسعلي محمديان، رييس پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر تحقيقات تکميلي درباره اين پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته و متهم پرونده با صدور قرار بازداشت موقت در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha