• شنبه / ۹ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8911-05275
  • منبع : مطبوعات

دستگيري ماموران قلابي فيوجي

كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان تهران، اعضاي باند سارقان اخاذ تحت پوشش مامور نيروي انتظامي كه از طايفه فيوج بودند را شناسايي و دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ حميدرضا گل صباحي، رييس پليس آگاهي استان تهران با اعلام اين خبر گفت: درپي دريافت گزارش‌هاي متعدد سرقت و اخاذي تحت عنوان مامور نيروي انتظامي، بررسي و رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: با انجام تحقيقات از مالباختگان مشخص شد پس از دريافت پول از مراكز تجاري و اقتصادي از قبيل بنگاه‌هاي معاملات ملكي، بانك‌ها در مدت اندكي پس از خروج در بين مسير حركت،‌ افرادي با خودروهاي تندرو آنها را وادار به توقف كرده و با معرفي خود به عنوان مامور مبارزه با موادمخدر به بهانه حمل و نگهداري موادمخدر يا جعل اسكناس اقدام به بازرسي بدني و خودرو مالباختگان مي‌كردند و در يك فرصت مناسب وجوه آنان را به سرقت مي‌بردند و به سعت متواري مي‌شدند.

گل صباحي تصريح كرد: با توجه به اظهارات مالباختگان، تصاوير متهمان چهره‌نگاري و با شناسايي توسط شكات، مشخص شد كه اخاذان تحت عنوان مامور نيروي‌انتظامي و از افراد طايفه فيوج هستند، بنابراين كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، فعاليت و تحقيقات ميداني خود را در مورد شناسايي اين متهمان افزايش دادند.

وي افزود : ماموران سرانجام مخفيگاه دو سارق اخاذ به نام‌هاي «محسن» و «فردين» را در حاشيه كرج شناسايي و در يك اقدامي هر دو آنان را دستگير كردند.

گل صباحي گفت: ‌كارآگاهان در بازرسي از مخفيگاه متهمان دستگيرشده يك پيراهن فرم‌نيروي انتظامي با درجه سرواني، يك جفت پلاك سرقتي خودرو، يك قوطي اسپري اشك‌آور كشف و يكدستگاه خودرو پ‍ژو پارس نقره‌اي و يكدستگاه پژو 405 نوك مدادي كه در امر سرقت و اخاذي از آن استفاده مي‌شد، توقيف كردند.

رييس پليس آگاهي استان تهران اظهارداشت:‌ با انتقال متهمان دستگيرشده به پليس آگاهي، بازجوئي‌ها و تحقيقات از آنان آغاز شد و متهمان ناگزير به سرقت تحت پوشش مامور نيروي انتظامي با خودروهاي كشف شده اعتراف كردند.

گل صباحي افزود: با دستور مقام قضايي عكس بدون پوشش متهمان دستگيرشده منتشرخواهد شد تا افرادي به اين روش‌هاي از سوي اين اخاذان مورد سرقت و اخاذي قرار گرفته‌اند براي شكايت و پيگيري آن به پليس آگاهي استان تهران واقع در ميدان طالقاني كرج مراجعه كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha