• شنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: استان ها
  • کد خبر: 8911-09563
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مديرکل دفتر بازسازي و حوادث غيرمترقبه استان: شرايط در مناطق سيل‌زده سيستان وبلوچستان مساعد است ترميم اصولي راه‌هاي تخريب شده يک ماه وقت مي‌برد

مديرکل دفتر بازسازي و حوادث غيرمترقبه استان:
شرايط در مناطق سيل‌زده سيستان وبلوچستان مساعد است 
ترميم اصولي راه‌هاي تخريب شده يک ماه وقت مي‌برد

مديرکل دفتر بازسازي و حوادث غيرمترقبه سيستان وبلوچستان گفت: در حال حاضر در مناطق سيل‌زده استان شرايط مساعد است.

حجتعلي شايانفر در گفت وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه سيستان و بلوچستان، افزود: در پي بارندگي‌ها و جاري شدن سيل در منطقه بلوچستان خساراتي به منطقه وارد شد که خوشبختانه در حال حاضر شرايط در اين مناطق سيل زده مساعد گزارش شده است.

وي اظهار كرد: در پي اين بارش‌ها و جاري شدن سيل اغلب جاده‌هاي اين مناطق از قبيل جاده ايرانشهر ـ دلگان، ايرانشهر ـ زابلي، دلگان ـ بزمان، اسپکه ـ فنوج و کنارک ـ جاسک مسدود شده بودند که با تلاش نيروهاي امدادي اين جاده‌ها باز شد اما با اين حال تردد در اين مسيرها به سختي صورت مي‌گيرد.

شايانفر خاطرنشان کرد: همچنين برق بالغ بر64 روستا نيز بر اثر اين سيل قطع شده بودند که تلاش‌هاي فراوان برق اين روستاها تا عصر پنجشنبه هفته گذشته وصل شد اما در اين بين تنها برق مسجد ابوالفضل به دليل تغذيه شدن از کرمان شب گذشته وصل شد.

مديرکل دفتر بازسازي و حوادث غيرمترقبه استان گفت: با جاري شدن اين سيل بلافاصله نيروهاي امدادي در مناطق حادثه ديده حضور يافته و اقدام به امداد رساني کردند که در اين بين بيش از 100 تخته چادر امدادي در بين خانواده‌هاي حادثه ديده توزيع شد.

وي افزود: به بخش تاسيسات و زيربناي اين مناطق نيز خساراتي وارد شد و تعدادي از منازل مسکوني نيز دچار آب گرفتگي و يا تخريب شدند اما با اين حال از اين مناطق هيچ تلفات جاني گزارش نشده است.

شايانفر در پايان گفت: ترميم اصولي راه هاي تخريب شده بالغ بر يک ماه وقت خواهد برد همچنين در اين مدت تامين اعتبار نيز صورت خواهد گرفت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha