• شنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8911-10972.171832
  • خبرنگار : 71404

نويسنده «فاصله‌ها» سريال جديدي مي‌نويسد بهبهاني‌نيا:«تقاطع» آسيب‌هاي اجتماعي را طرح مي‌كند

نويسنده «فاصله‌ها» سريال جديدي مي‌نويسد
بهبهاني‌نيا:«تقاطع» آسيب‌هاي اجتماعي را طرح مي‌كند

مسعود بهبهاني‌نيا كه پيش از اين نگارش سريال‌هايي چون «فاصله‌ها»، «كارآگاهان»، «ترانه مادري»، «نرگس» و «خانه پدري» را برعهده داشته است، از نگارش سريال جديد «تقاطع» خبر داد.

اين فيلمنامه‌نويس در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، درباره‌ي متن سريال تلويزيوني «تقاطع» گفت: متن سريال «تقاطع» توسط گروهي از نويسندگان نوشته مي‌شود و من به عنوان سرپرست نويسندگان با گروه همكاري دارم.

بهبهاني‌نيا احتمال داد سريال «تقاطع» از اسفند ماه كليد بخورد و براي ارديبهشت ماه سال جديد آماده پخش شود.

اين نويسنده در ادامه افزود: سريال 36 قسمتي «تقاطع» كه قرار است از شبكه‌ي سه سيما پخش شود به تهيه‌كنندگي احمد بندري ساخته مي‌شود.

او در پاسخ به اين كه تاكنون چند قسمت از اين فيلمنامه نوشته شده است؟ عنوان كرد: در حال حاضر نگارش 12 قسمت از متن در فاز يك تمام شده است.

بهبهاني‌نيا در ادامه از تم سريال «تقاطع» و اين كه چه رويكردي دارد سخن به ميان آورد و گفت: سريال تلويزيوني «تقاطع» رويكرد اجتماعي دارد؛ مسايل و موضوعاتي كه در اين سريال مطرح مي‌شود مربوط به آسيب‌هاي اجتماعي است كه در جامعه رخ مي‌دهد؛ به عنوان مثال در سريال «تقاطع» مسايلي از قبيل دختران فراري، مصرف مواد اعتيادآور جديد و هم چنين تاثير مخرب اعتياد بر خانواده مطرح مي‌شود.

وي در اين رابطه افزود: هر قسمت از سريال «تقاطع» يك داستان مستقل و همه قسمت‌هاي اين سريال رويكردهاي اجتماعي دارد و درباره‌ي آسيب‌هاي اجتماعي است.

اين نويسنده در ادامه درباره‌ي سختي‌هاي ساخت سريال «تقاطع»، گفت: اين سريال سختي‌هاي خاص خودش را دارد به دليل اين كه هم بايد علمي باشد و هم متكي بر تحقيقاتي كه كارشناسان به ما ارايه داده‌اند. بنابراين اين كه هر قسمت از اين سريال قرار است در 30 دقيقه پخش شود سختي هايي هم به همراه دارد. سعي ما بر اين است كه با توجه به اين كه 30 دقيقه براي پخش اين سريال زمان كمي است، بتوانيم در اين مدت كوتاه داستان را طوري طراحي كنيم كه هم براي مخاطب قابل فهم باشد و هم موضوع آموزنده‌اي روي آنتن رود.

مسعود بهبهاني نيا در پايان به ايسنا گفت: بازيگراني كه قرار است در سريال «تقاطع» ايفاي نقش كنند فعلا مشخص نيست و به زودي تعيين مي شوند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha