• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8911-12261

پدر سنگدل پسر يكساله‌اش را كشت

پدر سنگدل پسر يكساله‌اش را كشت

زن و شوهري كه به اتهام سرقت خودرو از سوي پليس دستگير شده بودند، به قتل پسر يكساله‌شان اعتراف كردند.

به گزارش سرويس«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، ماموران گشت انتظامي يگان امداد تهران بزرگ در ساعت 2:30 بامداد چهاردهم بهمن ماه امسال در حين گشت‌زني در منطقه نازي‌آباد به سرنشينان يک دستگاه خودرو پرايد سفيدرنگ مشکوک شده و در استعلام و بررسي شماره پلاک خودرو مشخص شد اين خودرو در نهم بهمن ماه به سرقت رفته است.

با دستگيري دو سرنشين خودرو به نام‌هاي «حامد»24 ساله و «مهرنوش» 19 ساله، توسط مأموران يگان امداد، اين دو نفر که خود را زن و شوهر معرفي کرده بودند، پس از تشکيل پرونده مقدماتي به کلانتري 130 نازي‌آباد تحويل داده شدند.

در تحقيقات مقدماتي «حامد» به ماموران گفت: خودرو پرايد از طريق يکي از دوستانش به صورت امانت در اختيار او قرار گرفته و هيچ اطلاعي از مسروقه بودن آن نداشته است.

در ادامه با ارسال پرونده به دادسرا، متهمان براي رسيدگي تخصصي موضوع به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل و تحقيقات کارآگاهان مبارزه با سرقت خودرو از آنان آغاز شد و در بررسي هاي اوليه کارآگاهان خانواده‌هاي دو متهم به پايگاه دعوت شدند.

در بررسي‌هاي بيشتر، پدر «مهرنوش» به مقر پليس دعوت شد و به کارآگاهان گفت كه دختر و دامادش مدتي قبل اقدام به کشتن فرزند يک ساله‌شان به نام «پيمان» کرده و از آن تاريخ متواري شده‌اند.

با اعلام اين موضوع «حامد» به افسر پرونده گفت: در روز حادثه، پسر يک ساله‌ام در منزل به شدت گريه مي‌کرد که او را در بغل گرفتم اما با بي‌احتياطي‌ام از دستم رها شد و به زمين افتاد و لحظاتي بعد فوت کرد.

با تشکيل پرونده در مورد قتل کودک يک ساله و ارسال پرونده به دادسراي امور جنايي تهران، ‌به دستور شهرياري بازپرس شعبه هفتم، پرونده براي رسيدگي تخصصي به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ(اداره قتل) ارجاع شد.

به گزارش ايسنا، در بررسي‌هاي اوليه افسر اداره قتل مشخص شد كه 18آبان‌ماه امسال از سوي بيمارستان تخصصي کودکان (مفيد) گزارش مرگ کودکي يک ساله به کلانتري 124 قلهک اعلام شده است.

در ادامه رسيدگي به اين پرونده در تحقيقات تخصصي کارآگاهان اداره دهم، متهمان سعي در کتمان واقيت و جزييات حادثه داشتند اما در ادامه بررسي از پرونده پزشکي بيمارستاني و حقايقي آشکار شد که اعتراف «مهرنوش» (مادر کودک) را در پي داشت و او گفت: «پيمان» توسط شوهرم به قتل رسيده است.

وي درباره جزييات قتل کودک يک ساله‌اش به افسر پرونده گفت: در روز حادثه «حامد» که به مصرف موادمخدر از نوع شيشه اعتياد دارد، در اتاقي که «پيمان» خوابيده بود در حال استعمال شيشه بود كه اين مسئله باعث درگيري لفظي ما شد.

اين متهم ادامه داد: «پيمان» با سر و صداي ما از خواب بيدار شد و شروع به گريه کرد و حامد براي ساکت‌کردن بچه او را در بغل گرفت . من كه متوجه حالت غيرعادي «حامد» به خاطر مصرف مواد شده بودم، خواستم بچه را از او بگيرم اما«حامد» با اين خواسته من مخالفت کرد و با اصرار من «حامد» نيز به خاطر عصبانيت و اثرات موادمخدر بچه را از گردن گرفت و به زمين کوبيد.

وي اعتراف كرد: «پيمان» را سريعأ به بيمارستان تخصصي کودکان رسانديم اما اقدامات درماني کادر پزشکي مؤثر واقع نشد و کودک يک ساله‌مان در بيمارستان فوت کرد.

به گفته «مهرنوش» پس از مرگ کودک، «حامد» او را مجبور کرد تا از بيمارستان متواري شود تا اين که در 14 بهمن‌ماه امسال با كشف خودرو سرقتي، توسط مأموران دستگير شده بودند.

در ادامه تحقيقات پليسي «حامد» متهم اصلي پرونده قتل کودک يک ساله با شنيدن شرح کامل موضوع از افسر پرونده لب به اعتراف گشود و گفت: در زمان حادثه و با توجه به مصرف مواد و درگيري لفظي با همسرم، نمي‌توانستم صداي گريه بچه را تحمل کنم و به همين علت وقتي که پيمان ساکت نشد، او را از ناحيه گردن گرفته و به زمين زدم و به محض اين متوجه اين کارم شدم خيلي سريع او را به بيمارستان رسانديم اما او جان باخته بود و ما تقريبأ بچه مرده را به بيمارستان برده بوديم.

به گزارش ايسنا، سرهنگ عباسعلي محمديان، رييس پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين پرونده گفت: با اعترافات صريح متهمان به قتل کودک يک ساله، اين دو متهم براي روشن شدن جزييات بيشتر و براي انجام تحقيقات تکميلي با تمديد قرار بازداشت از سوي قاضي پرونده، کماکان در اختيار کارآگاهان اداره دهم قرار دارند.

وي ادامه داد: براي کشف خودرو سرقتي از اين دو نفر، متهمان به همراه پرونده در اختيار اداره تخصصي سرقت خودرو قرار خواهند گرفت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha