• جمعه / ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8911-13722
  • خبرنگار : 71368

دستگيري جيب‌بر اتوبوس‌هاي ‌BRT

دستگيري جيب‌بر اتوبوس‌هاي ‌BRT

جيب‌بر سابقه‌دار اتوبوس‌هاي بي آرتي دستگيرشد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، چندي پيش مأموران کلانتري 129 جامي از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان خبر دستگيري يک جيب‌بر در ايستگاه اتوبوس‌هاي BRT در ابتداي خيابان رودکي قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتري 129 جامي در محل حادثه و انجام بررسي‌هاي مقدماتي مشخص شد که اين متهم در حين ارتکاب سرقت توسط مأموران پليس مترو ايستگاه انقلاب که پس از پايان ساعت کاري خود در حال بازگشت به منزل بوده‌اند، شناسايي و دستگير شده است.

با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور بازپرس شعبه يکم دادسراي ناحيه 11 تهران، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقيقات از متهم كه عليرضا نام داشت، وي به چندين فقره جيب‌بري در ايستگاه‌هاي اتوبوس خيابان آزادي اعتراف کرد؛ کارآگاهان در ادامه تحقيقات خود و با بررسي سوابق مجرمان سابقه‌دار اطلاع پيدا کردند؛ عليرضا از مجرمان سابقه‌داري است که پيش از اين نيز در سال‌هاي 79 و 85 به اتهام ارتکاب جيب‌بري، حمل و نگهداري موادمخدر دستگير و روانه زندان شده اما در آخرين بار، پس از آزادي از زندان به سمت مصرف موادمخدر بازگشته و براي تأمين هزينه مواد مورد نياز خود اقدام به سرقت از مسافران پايانه‌هاي مسافري و ايستگاه‌هاي اتوبوس و مترو درسطح شهر تهران بويژه در منطقه غرب کرده است.

به گزارش ايسنا،سرهنگ حسين خان بابايي، رييس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به شناسايي تعدادي از مالباختگان و همچنين اعترفات صريح متهم درباره ارتکاب سرقت‌هاي متعدد از مسافران درون شهري در سطح شهر تهران دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم، براي شناسايي مالباختگان صادر شده است.

وي از کليه مالباختگاني که موفق به شناسايي متهم شده‌اند دعوت كرد تا براي پيگيري يا طرح شکايات به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان امام خميني (ره)، خيابان 12 فروردين مراجعه كنند.

بابايي از شهرونداني که از اقدامات مجرمانه متهم اطلاعاتي در اختيار دارند خواست تا اطلاعاتشان را از طريق شماره تماس 21866046 در اختيار کارآگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

انتهاي پيام

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha