• شنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8911-14792
  • خبرنگار : 71368

سارق خودروهاي مدل بالا دستگير شد

سارق خودروهاي مدل بالا دستگير شد

كارآگاهان پليس آگاهي پايتخت، سارق حرفه‌اي خودروهاي مدل بالا را از طريق راهنمايي‌هاي دختري كه با متهم در ارتباط بود شناسايي و دستگيركردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اول دي ماه سال جاري مرد جواني در تماسي با مالک خودرو بي‌ام و X3، که آگهي فروش خودرواش را در يكي از روزنامه‌ها منتشركرده بود، عنوان كرد قصد خريد اين خودر را دارد.

خريدار بعد از بازديد از خودرو و موافقت با قيمت پيشنهادي فروشنده (95 ميليون تومان)، به همراه مالک براي ادامه مذاکره و انجام معامله، به رستوراني در محدوده ميدان تجريش رفته اما مرد جوان با نشان دادن علاقه‌اش به خريد اين خودرو درحالي که لحظاتي از حضورشان در رستوران نمي گذشت، اظهار كرد كه کيف پولش را در خودرو جاگذاشته و براي برداشتن کيف پول، سوئيچ را از مالک گرفت و ديگر به رستوران برنگشت.

مالک خودرو پس از کمي انتظار وقتي با تأخير مشتري جوان مواجه شد، به بيرون از رستوران رفته و با جاي خالي محل پارک خودرواش روبرو شد . مالک «بي ام و» که مردميانسالي بود، براي اعلام شکايت از سارق خودرواش به دادياري شعبه هفتم دادسراي امور جنائي تهران رفت كه با دستور داديار اين شعبه، پرونده براي رسيدگي تخصصي به کارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع داده شد.

کارآگاهان در ابتدا با راهنمائي مالباخته، از طريق چهره‌نگاري، چهره‌اي فرضي از متهم تهيه کرده وتحقيقات ميداني را براي شناسائي و دستگيري متهم آغاز کردند.

تلاش كارآگاهان ادامه داشت تااينكه نشاني‌هائي از دختري كه با سارق در ارتباط بود به دست آمد كه با دستگيري اين دختر هويت متهم به نام «محمدرضا» مورد شناسائي قرار گرفت.

با تلاش کارآگاهان و ادامه تحقيقات و از طريق تصوير چهره‌نگاري، كارآگاهان محمدرضا را در منزل مسكوني مادرش دستگير و «بي ام و» مسروقه در حوالي منزل مسكوني سارق کشف كردند.

در بازرسي از منزل مادر متهم، تعداد زيادي مدارک جعلي به دست آمد که بنابر اعترافات متهم پس از آزادي از زندان به جعل مدارک و کلاهبرداري از شهروندان روي آورده است.

با انتقال اين فرد به پايگاه، مشخص شد وي داراي چندين فقره سابقه سرقت خودرو، دستگيري و زندان است و در آخرين سرقت‌هاي خود به غير از بي ام و به سرقت دو دستگاه خودرو مدل بالاي ديگر نيز اعتراف کرد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه علي اکبرپور رييس پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: با توجه به فعاليت مجرمانه متهم و احتمال کلاهبرداري از شهروندان تحقيقات در مورد ساير فعاليت‌هاي مجرمانه وي ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha