• شنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8912-09273
  • منبع : مطبوعات

تعميرکاران تلويزيون سارق از آب درآمدند

تعميرکاران تلويزيون سارق از آب درآمدند

افرادي که با عنوان تعميرکار تلويزيون به منزل زني در کرج مراجعه و اموال قيمتي‌اش را به زور به سرقت برده بودند در کمتر از 12 ساعت از سوي پليس کرج دستگير شدند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ اصلاني، فرمانده انتظامي كرج در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر سرقت يک منزل مسکوني همراه با زور و تهديد در خرمدشت کرج، بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي درادامه گفت: ماموران انتظامي کلانتري 41 خرمدشت با حضور در محل دريافتند كه زن خانه‌داري دو روز قبل از حادثه به علت خرابي تلويزيونش با نمايندگي شرکت سازنده آن مبني بر اعزام تعميرکار تماس گرفته که پس از 2 روز دو نفر با معرفي خود به عنوان تعميرکار به منزل وي مراجعه و با تهديد و ارعاب اقدام به سرقت مقاديري طلا و 50 هزار تومان وجه نقد كرده و بلافاصله متواري شدند.

اصلاني افزود: به دليل اهميت حادثه، موضوع بطور ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت و با تشکيل تيم‌هاي اطلاعات و تجسس و چهره‌نگاري از متهمان يکي از آنان که شبيه به سارق سابقه‌داري بود شناسايي و در اختيار واحدهاي گشت قرار گرفت.

اصلاني افزود: در عملياتهاي اطلاعاتي ماموران انتظامي مشخص شد که هر دو سارق از متهمان سابقه‌دار هستند که با تعقيب و مراقبتهاي ويژه در نهايت در عمليات ضربتي و در کمتر از 12 ساعت دستگير و در مواجهه حضوري با شاکي شناسايي و آنها که چاره‌اي جز اعتراف نداشتند به جرم خود اعتراف کردند.

به گفته وي پرونده‌اي در اين رابطه تشکيل و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان كرج به شهروندان توصيه کرد: در هنگام نياز به شرکت‌هاي خدماتي هويت آنها را قبل از مراجعه دقيقا شناسايي و از آنها تقاضاي کارت شناسايي معتبر کنند.

به گزارش ايسنا، وي گفت: بانوان هنگامي که در خانه تنها هستند از پذيرفتن افراد غريبه به خصوص مردان با عنوان تعميرکار وسايل برقي، لوله بازکن، مامور اداره برق يا آب و ... خودداري کرده و اين امور را به ساعات حضور خانواده در خانه موکول کنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha