• شنبه / ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9001-01954
  • خبرنگار : 71368

اعتياد، راز جنايت ساك برزنتي را فاش كرد

اعتياد، راز جنايت ساك برزنتي را فاش كرد

كارآگاهان پليس آگاهي پايتخت، مرد معتادي را كه همسرش را با ضربات متعدد چاقو از پاي درآورده بود را دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، 28 اسفند ماه سال گذشته، مأموران کلانتري 131 شهرري از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان خبر کشف جسد ناشناسي در بلوار کريمي قرار گرفتند.

با حضور مأموران در محل مشخص شد که جسد متعلق به يک خانم جوان حدودا 25 ساله است که در داخل يک ساک برزنتي بزرگ قرار گرفته و در محل، رها شده بود.

با توجه به شواهد موجود در صحنه کشف جسد که نشان از وقوع جنايت داشت، بلافاصله موضوع به قاضي کشيک ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران و اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام شد.

با حضور قاضي کشيک قتل، عوامل تشخيص هويت و تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم در محل مستقر شده و با بررسي مقدماتي جسد، آثار بريدگي عميق در ناحيه گلو و گردن مقتوله مورد شناسايي قرار گرفت.

با آغاز تحقيقات، کارآگاهان با بررسي گزارش‌هاي مفقودي متوجه شدند در روز حادثه مردي 42 ساله به نام اصغر با مراجعه به کلانتري 131 مدعي شد که همسرش از خانه خارج و تاکنون به منزل باز نگشته است.

با شناسايي اصغر، کارآگاهان بلافاصله وي را به پزشکي قانوني هدايت و او نيز جسد زن جوان را به عنوان همسر 26 خود به نام فرزانه را مورد شناسايي قرار داد.

با شناسايي هويت مقتوله و همسر اين زن جوان، اصغر جهت تحقيقات به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ دلالت شد؛ در ابتداي تحقيقات مشخص شد که اصغر به مصرف موادمخدر از نوع کراک اعتياد داشته و چندين بار نيز به اتهام جرايم مختلف از جمله سرقت دستگير و روانه زندان شده است.

با توجه به اعتياد شديد اصغر به مصرف موادمخدر و سوابق متعدد وي در ارتکاب جرايم مختلف ، کارآگاهان بررسي فرضيه قتل مقتوله توسط همسرش را در دستور کار خود قرار دادند .

در ادامه تحقيقات و با توجه به اظهارات ضد و نقيض اصغر، دستور قضايي لازم جهت بازرسي منزل وي

اخذ شد و کارآگاهان به همراه عوامل تشخيص هويت، در بررسي‌هاي تخصصي خود آثار جنايت در داخل خانه را كشف كردند.

با کشف اسناد و مدارکي که نشان از وقوع قتل در داخل خانه داشت و در شرايطي که اصغر همچنان تلاش داشت تا آخرين لحظه خود را بيگناه معرفي كند، به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل همسر خود اعتراف کرد .

متهم در اعترافات خود به کارآگاهان با بيان اينكه به علت اعتياد شديد همسرش وي را تهديد به جدايي كرده بود گفت: روز حادثه درگيري لفظي ميان ما در مورد اعتياد من به مواد و تصميم فرزانه براي متارکه بالا گرفت؛ در همين زمان بود که فرزانه بلند شد و به بهانه اينکه در خارج از خانه کار دارد آماده خارج شدن از خانه شد؛ من که تصور کرده بودم فرزانه تصميم دارد تا مرا براي هميشه ترک کند به داخل آشپزخانه رفته و پس از برداشتن چاقو و در حاليکه پسر 5 ساله‌مان در داخل خانه خواب بود به طرف فرزانه رفته ، از پشت او را گرفته و چندين ضربه به گلوي او وارد کردم ؛ سپس ساک برزنتي سفيد رنگ بزرگي را که در داخل خانه داشتيم برداشته و جسد فرزانه را در داخل آن گذاشته و بلافاصله بدون آنکه کسي متوجه من شود ساک را در کنار خيابان اصلي قرار دادم.

متهم در ادامه اعترافات خود به کارآگاهان گفت: پس از کشته شدن فرزانه، النگوهايش را از دستش خارج کرده و آنها را به مبلغ دو ميليون و ششصد هزار تومان فروختم ؛ براي صحنه سازي به سراغ پسر همسايه و صاحبخانه رفتم و عنوان کردم که همسرم چندين ساعت است که از خانه خارج شده و باز نگشته است و حتي چندين بار نيز به همراه آنها به کلانتري و پزشکي قانوني رفتم .

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، در پايان اين خبر گفت : با توجه به اعترافات صريح متهم درباره ارتکاب جنايت، دستور بازداشت موقت متهم از سوي مقام قضايي صادر و متهم جهت ادامه تحقيقات در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha