• دوشنبه / ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ / ۱۸:۵۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9001-03526
  • خبرنگار : 71368

آتش‌بازي چهارشنبه سوري رنگ خون گرفت

آتش‌بازي چهارشنبه سوري رنگ خون گرفت

كارآگاهان پليس آگاهي پايتخت، مردي را كه در چهارشنبه آخر سال جواني را به دليل نحوه آتش‌بازي با ضربات چاقو به قتل رسانده بود را دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ساعت 21 شب چهارشنبه اخر سال 89، ماموران کلانتري 111 هفت چنار از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي در جريان خبر درگيري منجر به جرح در خيابان خوش قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتري در محل و انجام تحقيقات مقدماتي مشخص شد مضروب جواني 21 ساله به نام وحيد است که با ضربات چاقو مصدوم و به بيمارستان منتقل شده است.

در ساعت پنج بامداد روز بعد به مأموران کلانتري اعلام شد جوان مصدوم به علت شدت جراحات فوت کرده و اقدامات درماني و پزشکي درمورد مداواي وي مؤثر نبوده است.

با گزارش موضوع قتل، مراتب به بازپرس ويژه قتل و اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران، پرونده‌اي با موضوع درگيري منجر به قتل تشکيل و تحقيقات تخصصي در اين باره در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي قرار گرفت.

كارآگاهان با شناسايي افراد حاضر در صحنه درگيري و آغاز تحقيقات از آنان دريافتند که در شب حادثه تعدادي از اهالي، با روشن کردن آتش در حال برگزاري مراسم چهارشنبه پاياني سال بودند که فردي به نام حميد در حالي که به علت شرب خمر در وضعيت مناسبي قرار نداشته در محل حاضر و اقدام به فحاشي و ايجاد مزاحمت براي افراد حاضر در محل کرده که اين عمل وي مورد اعتراض افراد حاضر در محل از جمله وحيد قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، در ادامه درگيري بين حميد و وحيد، مقتول مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و حميد نيز از محل متواري شد.

با شناسايي هويت متهم فراري، محل سکونت وي در خيابان رودکي مورد شناسايي قرار گرفت که با انجام هماهنگي‌هاي قضايي لازم کارآگاهان يك روز پس از حادثه در اين محل حاضر و در بازرسي از محل سکونت متهم مشخص شد که وي در منزل حضور ندارد.

با توجه به احتمال متواري شدن متهم و در شرايطي که ديگر تحقيقات پليسي براي شناسايي مخفيگاه و محل‌هاي تردد احتمالي متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته بود، در ساعت 11همان روز، حميد با مراجعه به کلانتري 108نواب، خود را به عنوان متهم تحت تعقيب پليس معرفي کرد.

با معرفي متهم، موضوع به پليس آگاهي اعلام و کارآگاهان اداره دهم با حضور در کلانتري، متهم را به پليس آگاهي منتقل كردند.

با انتقال متهم به پليس آگاهي و در شرايطي که تحقيقات کاملي از افراد حاضر در صحنه درگيري منجر به قتل انجام و تمامي افراد حاضر در صحنه، متهم را به عنوان عامل اصلي درگيري و فرد ضارب مورد شناسايي دقيق قرار داده بودند، متهم به ناچار لب به اعتراف گشود و در اولين اعترافات خود به کارآگاهان گفت كه فقط يک ضربه به او زدم.

متهم در ادامه اعترافات خود به کارآگاهان گفت كه در شب حادثه به همراه يکي از دوستانش به خيابان خوش رفته بوده که مقتول و تعدادي از اهالي محل در حال آتش بازي بودند که ميان او و يکي از افراد حاضر در محل درگيري ايجاد شد و او نيز با چاقو يک ضربه به روي کتف و گردن او زده و بلافاصله از محل متواري شد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ عباسعلي محمديان رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ، در پايان اين خبر گفت: با توجه به اعترافات صريح متهم درباره ارتکاب جنايت، دستور بازداشت موقت متهم از سوي مقام قضايي، صادر و متهم براي تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha