• دوشنبه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 9001-10043
  • خبرنگار : 71404

رحمان سيفي‌آزاد به ايسنا خبر داد: «مجله تخصصي تئاتر» آماده پخش تلويزيوني پخش «از داستان كوتاه تا نمايش» از ارديبهشت ماه

رحمان سيفي‌آزاد به ايسنا خبر داد:
«مجله تخصصي تئاتر» آماده پخش تلويزيوني
پخش «از داستان كوتاه تا نمايش» از ارديبهشت ماه

 

مدير گروه فيلم و نمايش شبكه چهار سيما درباره توليد و پخش برنامه‌هاي جديد نمايشي اين شبكه گفت: برنامه‌هاي توليدي سال گذشته آماده پخش است و مرحله به مرحله آنها را پخش خواهيم كرد؛ مجموعه 13 قسمتي «از داستان كوتاه تا نمايش» آماده پخش است كه از اواخر ارديبهشت ماه به روي آنتن مي‌رود.

رحمان سيفي‌آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به خبر بالا افزود: مجموعه «از داستان كوتاه تا نمايش» 13 قطعه نمايشي 45 دقيقه‌اي است كه درباره‌ي داستان‌هاي كوتاه بزرگ جهان است. در هر قسمت از اين مجموعه بينندگان يك داستان را مي‌بينند.

وي ادامه داد: همچنين چند عنوان فيلم خارجي داريم كه آماده پخش شده است و نيز مهمترين آنها ريچارد سوم است كه احتمالا پخش آن از هفته آينده آغاز مي‌شود.

سيفي‌آزاد در ادامه تله‌فيلم‌هاي جديدي كه آماده پخش از شبكه چهار سيما هستند را معرفي كرد و گفت: 9 تله فيلم آماده پخش داريم كه به زودي به روي آنتن مي‌روند. تله‌فيلم‌هاي آماده پخش «اشك انار»، «انتهاي بزرگراه»، «از آغاز تا آغاز»، «همه افتادگان»، «مرخصي كوتاه»، «جاده دو طرفه» هستند؛ ضمن اينكه تله‌فيلم‌هاي «پيدا و پنهان» و «اشيا از آنچه كه فكر مي‌كنيد به شما نزديكترند» در مرحله پيش توليد هستند.

همچنين او اشاره كوتاهي هم به يك نمايش تلويزيوني «نامه‌ها» كرد و گفت: نمايش تلويزيوني نامه‌ها به تهيه‌كنندگي رضا حامدي‌خواه و كارگرداني حميد لبخنده و نيز نويسندگي اصغرعبدالهي در حال ضبط است؛ سعي ما بر اين است تا اين تله‌تئاتر براي ماه مبارك رمضان آماده پخش شود.

مدير گروه فيلم و نمايش شبكه چهار با معرفي دو تله‌تئاتر جديد ايراني ادامه داد: دو تله تئاتر ايراني با عنوان‌هاي «سيخ‌آباد» و «ترشي‌خانه» در مرحله نگارش هستند كه به زودي آماده پخش خواهند شد.

رحمان سيفي‌آزاد در پايان مهمترين برنامه‌ها در حوزه‌ فيلم و نمايش را «مجله تخصصي تئاتر» دانست و به ايسنا گفت: به زودي يك مجله تخصصي تئاتر آماده خواهيم كرد كه به صورت هفتگي به مسائل مختلف تئاتر مي‌پردازد. «مجله تخصصي تئاتر» از مهم‌ترين برنامه‌ها در حوزه‌ فيلم و نمايش است كه به زودي آماده پخش مي‌شود. اين مجله تخصصي همسان با اتفاقات تئاتر كشور است و نيز مسائل و اهالي تئاتر در سراسر كشور را مورد بررسي قرار مي‌دهد كه اميدوارم در جريانات تئاتر كشورمان موثر و مفيد واقع شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha