• دوشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 9002-02972
  • خبرنگار : 71058

رييس دوره‌اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات: تا پايان ارديبهشت ماه آماده دريافت تحليل‌ها در مورد انتخابات آتي هستيم

جلسه شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات عصر روز يكشنبه برگزار شد و طي آن رياست دوره‌اي اين شورا از حزب جوانان ايران اسلامي به مجمع فرهنگيان ايران اسلامي منتقل شد.

فرج كميجاني دبيركل مجمع فرهنگيان ايران اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد: اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات در اين جلسه ضمن تبادل اطلاعات و اخبار پيرامون مسائل جاري كشور، به بحث و بررسي درباره دستور جلسه پرداختند.

وي افزود: با توجه به پيش‌رو بودن هفته بزرگداشت مقام معلم و روز جهاني كارگر، اعضاي اين جلسه ضمن اداي احترام به مقام شامخ اين دو قشر زحمتكش و تاثيرگذار جامعه تلاش بي‌وقفه در جهت رفع دغدغه‌هاي منزلتي و معيشتي آن‌ها را خواستار شدند.

وي افزود: با توجه به پيشينه روشن و شفاف اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات و انسجام حاكم بر روابط ميان آن‌ها و ساير گروه‌هاي اصلاح‌طلب، اعضاي اين جلسه بار ديگر بر اصل اتحاد بين گروه‌هاي اصلاح‌طلب عضو شورا و گروه‌هاي اصلاح‌طلب بيرون از شورا تاكيد كردند.

رييس دوره‌اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات ادامه داد: اعضاي جلسه از همه كساني كه دل در گرو رشد و بالندگي كشور دارند و شيوه اصلاح را براي بهبود وضعيت انتخاب كرده‌اند، خواستند تا با حفظ وحدت و انسجام هميشگي، پيگير مطالبات برحق و قانوني خود از راه‌هاي مسالمت‌آميز باشند و با ارايه تحليل‌هاي منطقي، اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات را در اتخاذ تصميمات مسوولانه ياري كنند.

وي همچنين اظهاركرد: اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات توجه و رسيدگي به دغدغه‌هاي خانواده‌هاي برخي زندانيان از سوي رييس قوه قضاييه را خواستار شدند.

وي هم‌چنين گفت: اعضاي جلسه خطر جريان‌هاي تحجرگرا و طرح مباحث موهوم به نام دين و مقدسات را يكي از مسائل جدي مبتلابه جامعه دانستند و تاكيد كردند كه اگر چاره‌انديشي نشود ميزان خسارت‌ها و آسيب‌هاي وارده از سوي اين جريان‌ها و اثرات سوء اين قبيل موهومات بر باور و اعتقادات مردم به راحتي قابل جبران نخواهد بود.

دبير كل مجمع فرهنگيان ايران اسلامي با بيان اين‌كه «موضوع ديگر مطرح شده در جلسه اخير، موضوع انتخابات بود» اظهار كرد: اعضاي جلسه تاكيد داشتند كه فضاي باز سياسي، وجود آزادي‌هاي لازم، اجراي بي‌كم و كاست قوانين، اعتماد به برگزاركنندگان انتخابات از سوي مردم، موضوعاتي عجين با اصل انتخابات است.

وي خاطرنشان كرد: در همين راستا مقرر شد كليه احزاب و گروه‌هاي عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات و نيز اشخاص حقيقي و حقوقي، تحليل‌هاي خود در ارتباط با نحوه مواجهه با انتخابات پيش‌رو را تا پايان ارديبهشت ماه به اين شورا ارايه دهند.

وي در پايان از تصميم اعضاي اين شورا براي ديدار با برخي شخصيت‌هاي كشور خبر داد و گفت: در جلسه اخير همچنين قرار شد كه ديدارهايي را با برخي از شخصيت‌هاي تاثيرگذار كشور داشته باشيم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha