• سه‌شنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9003-10744
  • خبرنگار : 71368

سارق كفن‌پوش، با اسيد زورگيري مي‌كرد

سارق كفن‌پوش، با اسيد زورگيري مي‌كرد

سارق سابقه‌داري كه با تهديد به اسيدپاشي اقدام به سرقت و زورگيري از اهالي محل سكونتش مي‌كرد در آخرين سرقت خود، گرفتار مالباخته شد و به پليس تحويل داده شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مأموران کلانتري 153 شهرک ولي‌عصر در ظهر هشتم خردادماه، از طريق اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان خبر دستگيري سارقي در يک مغازه‌فروش لوازم‌خانگي قرار گرفتند.

با حضور مأموران در آدرس اعلامي و انجام تحقيقات مقدماتي مشخص شد که صاحب مغازه با کمک تعدادي از کسبه و اهالي محل، فرد ميانسالي به نام «صادق» را در حالي كه كفن بر تن داشت و قصد سرقت تعدادي از لوازم داخل مغازه را داشت، دستگير کردند.

با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

صاحب مغازه‌فروش لوازم خانگي به کارآگاهان گفت كه در هنگام ظهر در مفازه نشسته بودم كه متوجه شدم فردي كفن‌پوش (متهم) وارد مغازه شده و به سمت ويترين مغازه رفته و در حالي كه قصد سرقت چند دستگاه از لوازم برقي را داشت از مغازه خارج شد که مانع اين کار وي شدم كه صادق يک قبضه چاقو از زير کفن بيرون آورد و به سمت من حمله کرد و مرا از ناحيه شکم مورد اصابت چاقو قرار داد و سرانجام توسط اهالي محل دستگير شد.

در شرايطي که تحقيقات از متهم پرونده در مراحل ابتدايي قرار داشت تعدادي ديگر از شهروندان نيز با حضور در پليس آگاهي اظهار داشتند که توسط متهم مورد زورگيري و اسيدپاشي قرار گرفتند.

در تحقيقات انجام شده از اين افراد مشخص شد که صادق يکي از افراد سابقه‌دار شناخته شده در منطقه شهرک ولي‌عصر است که از چندي پيش با تهديد سلاح سرد و اسيد اقدام به زورگيري از اهالي محل کرده بود.

با توجه به اظهارات شکات پرونده، کارآگاهان با مراجعه به شهرک ولي‌عصر و محل‌هاي تردد متهم دريافتند صادق علاوه براعتياد شديد به ماده مخدر شيشه، داراي چندين سابقه دستگيري است.

در ادامه بررسي‌ها، کارآگاهان با شناسايي تعدادي ديگر از افراد اطلاع پيدا کردند که صادق با تهديد اسيد اقدام به زورگيري از آنها کرده و آن دسته از مالباختگاني را که قصد مقاومت در برابر او را داشتند، مورد اسيدپاشي قرار داده است.

به گزارش ايسنا،سرهنگ کارآگاه علي اکبر اسدي، رييس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ، ضمن اعلام اين خبر گفت: با توجه به شناسايي تعدادي از مالباختگاني که مورد اسيدپاشي از سوي متهم قرار گرفته و همچنين اعتراف صريح متهم در مورد زورگيري و اسيدپاشي، در حال حاضر متهم براي رسيدگي تخصصي به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شده است.

وي از کليه مالباختگان و ديگر شکات احتمالي خواست تا براي طرح شکايت خود به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha