• شنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 9006-16813
  • منبع : استانداری تهران

موفقيت در عمليات تخريبي ساخت‌و‌سازهاي غيرمجاز مرتضي‌گرد معاون عمراني استاندار تهران خبر داد: تشديد برخورد با ساخت وسازهاي غيرمجاز

معاون عمراني استاندار تهران گفت: در اقدام چهارشنبه هفته گذشته به صورت منسجم و سازمان يافته و با هماهنگي مطلوب به طور يکپارچه در منطقه مرتضي‌گرد حضور يافته و با انجام عمليات جهادي نسبت به تخريب بيش از60 سوله صنعتي و100 قطعه زمين تفکيک شده با حصار و ديوارچيني در مساحت بيش از 100 هکتار اقدام شد.

به گزارش سرويس«شهري» ايسنا، محمدرضا محمودي، گفت: در پي درخواست جمعي از نمايندگان تهران در مجلس شوراي اسلامي و با توجه به حفظ حريم شهر تهران و همچنين با عنايت به مشکل کمبود آب اهالي روستاي مرتضي گرد که امکان آبرساني به ساخت و سازهاي جديد و صنعتي را ندارند، فرمانداري تهران با همکاري شهرداري تهران، فرماندهي انتظامي تهران بزرگ وسازمان هاي مربوطه پس از اخذ احکام قضايي لازم صبح چهارشنبه 23 شهريور، به صورت منسجم و سازمان يافته و با هماهنگي مطلوب به طور يکپارچه در منطقه حضور يافته و با انجام عمليات جهادي نسبت به تخريب بيش از60 سوله صنعتي و 100 قطعه زمين تفکيک شده با حصار و ديوارچيني در مساحت بيش از 100 هکتار اقدام کردند.

به گفته وي اين عمليات که با حضور فرماندار تهران، بخشدار منطقه، معاون شهردار منطقه، نماينده دادستان و فرماندهان انتظامي انجام شد، خرسندي اهالي منطقه مرتضي گرد را به همراه داشت.

وي خاطرنشان کرد: اميد است با همکاري شهروندان تهراني بتوان از سودجويي عده‌اي که به منظور زمين‌خواري وکسب درآمدهاي نامشروع از مردم اقدام به فريب عده‌اي از اهالي ساده لوح براي فروش املاک تصرفي خود کردند، ممانعت به عمل آيد.

محمودي اظهارکرد: اين مرحله ، مرحله دوم عمليات بزرگ تخريب ساخت و سازهاي غير مجاز و بازگرداندن اموال دولت و مردم از دست زمين خواران در استان تهران و در دولت دهم بود که با جديت ادامه خواهد داشت و بدين وسيله به تمام افرادي که قصد ثروت اندوزي نامشروع با اموال بيت المال را دارند هشدار داده مي شود از اين پس بشدت با ساخت وسازهاي غيرمجاز برخورد خواهد شد.

معاون عمراني استاندار تهران خاطرنشان کرد: بخش اعظمي از ساخت و سازهاي تخريب شده در حريم دکل برق فشار قوي قرار داشت که براي سلامت افرادي که قصد اسکان آنها را در آن محل ها داشته اند، بسيار خطرناک بود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha