• شنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9006-16957
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

سرماي هوا، دو گربه را به موتور خودرو کشاند!

سرماي هوا، دو گربه را به موتور خودرو کشاند!

بازيگوشي دو گربه درون دو خودروي پرادو دردسرساز شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، طبق اعلام سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري مشهد، بازيگوشي دو گربه که در قسمت موتور دو خودروي پرادوي گير افتاده بودند، کار دستشان داد و موجب زخمي شدن آنها شد.

ساعت 13:14 روز جمعه يک گربه در قسمت موتور خودروي پرادوي که متعلق به يک زائر بيرجندي بود گير افتاد که با کمک گروه نجات اعزامي، ايستگاه 2 سازمان آتش‌نشاني مشهد نجات يافت.

مالک خودرو درباره اين حادثه گفت: وقتي استارت ماشين را زدم صداي گربه‌اي را شنيدم و پس از آن نيز خودروم ديگر استارت نخورد. فکر کردم که مشکل فني براي برق خودرو پيش آمده است، به همين دليل در کاپوت را بالا زدم که در کمال تعجب گربه‌اي را ديدم که به طرز عجيبي بين رادياتور و فن گير افتاده است.

وي ادامه داد: حدود 10 دقيقه تلاش کردم تا گربه را نجات دهم اما موفق نشدم و از آتش‌نشاني کمک گرفتم.

بر اساس اين گزارش با اعلام موضوع از سوي مالک خودرو به سامانه 125، تيم نجات ايستگاه شماره 2 وارد عمل شدند و پس از باز کردن فن خودرو، گربه را نجات دادند و پس از پانسمان جراحت دست اين حيوان، او را رها کردند.

ساعتي پس از اين حادثه نيز، گزارش مشابهي به سامانه 125 اعلام شد مبني بر اينکه گربه‌اي داخل يک خودروي پرادو در خيابان طاهري مشهد گير افتاده است و به همين منظور گروه نجات ايستگاه 3 به محل اعزام شدند و در عملياتي 5 دقيقه‌اي گربه بازيگوش را که در قسمت موتور جاخوش کرده بود، نجات دادند.

به گزارش ايسنا، مالک اين خودرو نيز گفت: پس از پايان ميهماني در منزل يکي از اقوام به قصد ترک محل مي‌خواستم سوار خودرويم شوم که صداي گربه‌اي را شنيدم اما نمي‌دانستم مرکز صدا کجاست، به همين منظور اعتنايي نکردم و پشت فرمان نشستم. به محض اين که استارت زدم صداي گربه بيشتر شد، خودرو را خاموش کردم و به جستجو محل دقيق صدا پرداختم که مشخص شد صدا از قسمت موتور خودروام به گوش مي‌رسد، چون نگران اين بودم که مبادا گربه به من آسيبي بزند، در کاپوت را باز نکردم و با تماس باشماره تلفن 125 از آتش‌نشاني کمک گرفتم.

اين گزارش حاکي است، بر اثر استارت، دم اين حيوان لاي پروانه خودرو گير کرده و قطع شده بود.

به گزارش ايسنا، حسين خاکپور، مدير روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني مشهد علت ورود گربه‌ها به قسمت موتور خودرو را سرد شدن تدريجي هوا اعلام کرد و از تمامي رانندگان خواست در مواجهه با اين قبيل حوادث در صورتي که خواستند اقدامي انجام دهند از دستکش‎هاي ضخيم مختص کارهاي صنعتي استفاده کنند، چرا که ممکن است گربه‌ها به بدن افراد آسيب بزنند يا اين که با تماس با سامانه 125 از آتش‌نشاني کمک بگيرند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha