• چهارشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۰ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: بین الملل2
  • کد خبر: 9007-03492

جشن عاطفه‌ها، جشن مهرباني سرپرست كميته امداد: جشن عاطفه‌ها، فرصت يادگيري عملي احسان و نيكوكاريست

جشن عاطفه‌ها، جشن مهرباني 
سرپرست كميته امداد:
جشن عاطفه‌ها، فرصت يادگيري عملي احسان و نيكوكاريست

سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) گفت: جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبي براي يادگيري عملي احسان و نيكوكاري است و بايد از مدارس شروع شود.

به گزارش خبرنگار «اجتماعي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسين انواري روز چهارشنبه در مراسم نواختن زنگ عاطفه‌ها، با بيان اينكه براي اداره كشور به همدلي نياز است، ‌اظهار كرد: هر چه دل‌ها به همديگر نزديكتر باشد انقلاب باثبات‌تر است.

وي افزود: وقتي در كتاب‌ها از احسان و نيكوكاري صحبت مي‌شود بايد عمل كردن به آن را هم به دانش‌آموزان آموزش داد و جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبي براي يادگيري عملي احسان و نيكوكاري است.

انواري با بيان اينكه يكي از كارهايي كه بايد از نوجواني تمرين شود، دگردوستي است، عنوان كرد: انسان در كودكي علاقه به مسايل خود دارد اما در سنين بالاتر غير از خودش را هم مي‌بيند و حق ديگران را به رسميت مي‌شناسد و هر چه رشد و تعالي بيشتر باشد از كمك به ديگران لذت بيشتري مي برد و خوشحال مي‌شود و اين لذتي است كه خداوند در فطرت انسان گذاشته است.

وي افزود: فضاهايي مانند مدرسه جاي ماندن نيست، جاي آموختن و شدن است و بايد اين فرصت را غنيمت شمرد.

وي در پايان اظهار اميدواري كرد: اين روز منشاء تحولي بزرگ در زندگي دانش‌آموزاني باشد كه در اين مراسم شركت مي‌كنند.

به گزارش ايسنا، زكريا يازرلو، معاون پرورشي آموزش و پرورش نيز در سخناني با بيان اينكه جشن عاطفه‌ها جشن عاشقان است، اظهار كرد: يكي از ساحت‌هاي بزرگ تعليم و تربيت انفاق است و دانش‌آموزان مسلمان كشور ما نشان دادند نه تنها در كمك به نيازمندان كشور بلكه در كمك به قحطي‌زدگان سومالي و سيل‌زدگان پاكستان هم پيشتازند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha