• شنبه / ۹ مهر ۱۳۹۰ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9007-04345
  • خبرنگار : 71368

نزاع برسر محل چراي دام، قتلي را رقم زد

نزاع برسر محل چراي دام، قتلي را رقم زد

مردي كه به دليل اختلاف برسرمحل چراي دام در يك نزاع، فردي را با سلاح گرم از پاي درآورده بود، دستگير شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ماموران انتظامي شهرستان ملاير در ظهر بيست و دوم مرداد ماه سال جاري از طريق دريافت پيام از مركز فوريت‌هاي پليسي «110» در جريان نزاع منجر به قتل در روستاي «چشم پهن» قرار گرفتند.

با دريافت اين خبر بلافاصله تيمي از ماموران انتظامي ملاير براي تعيين صحت و سقم اين گزارش به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از محل با جسد بي‌جان يكي از روستائيان مواجه شدند كه با شليك گلوله‌اي از پاي در آمده بود.

با تعيين صحت اين گزارش، ماموران انتظامي ملاير مراتب را به كارآگاهان پليس آگاهي اطلاع و با حضور كارآگاهان در محل تحقيقات براي واكاوي زواياي پنهان اين پرونده‌ آغاز شد.

كارآگاهان در تحقيقات اوليه دريافتند ميان چند تن از روستاييان بر سر محل چراي دام اختلافي پيش آمده كه اين اختلاف به درگيري مسلحانه منجر شد كه در اين راستا كارآگاهان پليس هفت تن از عاملان اين نزاع منجر به قتل را شناسايي و دستگير كردند.

همچنين ماموران در بازرسي از اين افراد سه قبضه سلاح و مهمات كشف و ضبط كردند، با وجود اين كه كارآگاهان پليس آگاهي هفت تن از عاملان اين نزاع را شناسايي و دستگير كرده بودند، اما با تحقيقات بيشتر دريافتند كه متهم به قتل و عامل اصلي نزاع قبل از حضور ماموران پليس از محل حادثه متواري شده بود.

به گزارش ايسنا، با كسب اين خبر ماموران، شناسايي و دستگيري قاتل را در دستور كار خود قرار داده تا اين كه با انجام اقدامات فني و پليسي سرانجام متهم به قتل متواري كه «عسگر» نام داشت را دستگير كردند.

با وجود اين كه متهم به قتل در اعتراف خود صراحتا به عمل مجرمانه اعتراف كرده بود، اما ماموران پليس دريافتند كه قتل به وسيله سه قبضه سلاح مكشوفه در صحنه جرم رخ نداده است، به همين دليل با بررسي تخصصي و وجود شواهد و قرائن اسلحه چهارم را كه متعلق به متهم بود را در مكاني دور پيدا كردند.

به گزارش ايسنا، متهم به همراه پرونده‌ متشكله در اختيار مقام قضايي قرار گرفته است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha