• شنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۰ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 9007-10993
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

/اختصاصي ايسنا/ رضا مهماندوست از سرمربيگري تيم ملي تكواندو استعفا كرد

/اختصاصي ايسنا/
رضا مهماندوست از سرمربيگري تيم ملي تكواندو استعفا كرد

رضا مهماندوست از سرمربيگري تيم ملي تكواندو ايران استعفا كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رضا مهماندوست سرمربي تيم ملي تكواندو كه پرافتخارترين مربي اين رشته در ايران محسوب مي‌شود، به دليل آنچه كه نامهرباني مسئولان فدراسيون تكواندو خواند، از سمت خود استعفا كرد.

بنا به تصويب كميته ملي المپيك قرار بود از فروردين سال 90 به مهماندوست به عنوان مربي بزرگ داخلي ماهيانه مبلغ 5 ميليون تومان از طرف كميته پرداخت شود اما فدراسيون تكواندو در اقدامي، دستمزدي كه از سوي فدراسيون به اين مربي پرداخت مي‌شد، را قطع كرد و اعلام كرد كه مانند ساير فدراسيون‌ها فقط حقوق تعيين شده از سوي كميته المپيك به اين مربي پرداخت خواهد شد. مهماندوست پس از اين اقدام فدراسيون استعفاي خود را از سرمربيگري تيم ملي تكواندو اعلام كرد.

اين در حالي است كه هم اكنون فدراسيون‌هاي كشتي و وزنه برداري در كنار حقوق پرداختي از سوي كميته المپيك، به مربيانشان هم حقوق مي‌دهند.

رضا مهماندوست كه پس از قهرماني در تورنمنت منچستر به تازگي به كشور بازگشته امروز براي برداشت حقوق 6 ماهه خود كه مبلغ حدود 30 ميليون تومان است، به بانك مراجعه كرده بود، اما به يكباره متوجه شد كه فقط 17 ميليون تومان بابت 6 ماه فعاليت در راس تيم ملي به حسابش واريز شده است. او كه براي پيگيري موضوع با بخش مالي فدراسيون تماس گرفته بود متوجه شد كه به دستور محمدرضا پولادگر رييس فدراسيون تكواندو حقوق 6 ماه گذشته فدراسيون كه مبلغي معادل 15 ميليون تومان است (ماهيانه 2.5 ميليون) از حسابش كسر شده و به حساب فدراسيون واريز شده است.

مهماندوست كه از اقدام مسئولان فدراسيون تكواندو به شدت ناراحت بود، در گفت و گو با ايسنا با اعلام اين خبر تاكيد كرد: حقوق 5 ميليوني را قبول ندارم و تا زماني كه ماهيانه 7.5 ميليون تومان حقوق نگيرم به تيم ملي بر نمي‌گردم.

مهماندوست در مدت چهار سال حضور در راس تيم ملي تكواندو موفق شد افتخارات بزرگي از جمله نشان طلاي هادي ساعي در 2008 المپيك پكن، قهرماني بعد از 40 سال در رقابت‌هاي 2011 كره ، نايب قهرماني جهان در سال 2010 ، يك دوره قهرماني و يك عنوان نايب قهرماني رقابت‌هاي جام جهاني و دو دوره مقام قهرماني آسيا را براي ايران كسب كند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha