• سه‌شنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۰ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9007-13979
  • خبرنگار : 71368

احضار جن، مرد معتاد را رفيق‌كش كرد

احضار جن، مرد معتاد را رفيق‌كش كرد

دستگيري مردي معتادي كه دوستش را بخاطر احضار جن‌ها با ضربات چاقو از پاي درآورد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مأموران کلانتري 157 مسعوديه در 18 مهرماه سالجاري از طريق تماس مرکز فوريت‌هاي پليسي «110» در جريان وقوع يک فقره درگيري منجر به جرح در يک گاراژ تعميرات خودرو در خيابان خاوران قرار گرفتند.

با حضور ماموران گشت کلانتري 157 مسعوديه در محل حادثه، مأموران فردي را که چاقويي خون‌آلود در دست داشت، در حال تهديد ديگر افراد داخل گاراژ مشاهده کردند که اين شخص توسط مأموران مهار و دستگير شد.

مأموران پس از دستگيري اين فرد 30 ساله كه «ايوب» نام داشت دريافتند جواني ديگر حدودا 30 ساله که آثار اصابت ضربات چاقو بر روي بدن او کاملا مشهود است بروي زمين افتاده كه موضوع را به اورژانس اعلام اما پس از حضور تيم پزشکي اورژانس، مرگ اين جوان تأييد شد.

با تأييد خبر مرگ اين مرد كه «خيرالله» نام داشت، موضوع به قاضي کشيک ويژه قتل دادسراي امور جنايي و پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران، موضوع براي رسيدگي تخصصي در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور عوامل تشخيص هويت و تيم بررسي صحنه جرم در صحنه وقوع جنايت، کارآگاهان به تحقيق از متهم پرداختند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، ايوب در همان تحقيقات مقدماتي صراحتا به قتل اعتراف و به کارآگاهان گفت كه حدود چند سالي است که براي مصرف موادمخدر به گاراژ محل کار خيرالله رفت و آمد مي‌کنم و به همراه او و چند کارگر ديگر که شب‌ها در گاراژ مي خوابيدند، شيشه مصرف مي‌کرديم اما به دليل درگيري‌هايي که با خيرالله پيدا کردم، تصميم گرفتم تا او را به قتل برسانم.

متهم به قتل در ادامه با بيان اينكه روز حادثه پس از مصرف شيشه در خانه، چاقويي را در زير لباسم پنهان کرده و به گاراژ آمدم گفت: با مشاهده خيرالله با او درگير شده و چندين ضربه چاقو به او زدم.

کارآگاهان اداره دهم در ادامه تحقيقات خود اطلاع پيدا کردند که چند روز پيش نيز ميان مقتول و متهم به قتل درگيري ايجاد شده و در آن درگيري نيز مقتول توسط متهم، تهديد شده بود.

با توجه به اظهارات عجيب تعدادي از شاهدان و کارگران داخل گاراژ، در مورد جاودگر خواندن مقتول توسط متهم، کارآگاهان بار ديگر به تحقيق از ايوب پرداخت و او در اعترافات بعدي به کارآگاهان گفت كه از چند ماه پيش متوجه شدم که خيرالله قصد دارد با جادو مرا اذيت و آبرويم را ببرد و به همين منظور جن‌ها را به سراغم مي‌فرستاد تا مرا اذيت کنند به همين خاطر تصميم گرفتم تا او را به قتل برسانم تا از دست جن‌ها راحت شوم.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: درحال حاضر به دستور بازپرس پرونده متهم تحت قرار براي انجام تحقيقات در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha