• دوشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۰ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 9007-18259
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

رييس دانشگاه پيام نور واحد کاشمر: رفع كمبودهاي موجود دانشگاه نيازمند توجه جدي مسئولان است

رييس دانشگاه پيام نور واحد کاشمر با اشاره به کمبودهاي موجود در دانشگاه، گفت: نيازمند توجه بيشتري از سوي مسئولان استان و شهرستان هستيم.

به گزارش سرويس صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، حجت الاسلام نصيري در مراسم استقبال از دانشجويان جديدالورود دانشگاه پيام نور واحد کاشمر، اظهار كرد: اين واحد دانشگاهي با 4000 نفر دانشجو تنها 830 متر فضاي مفيد آموزشي، 400 متر فضاي آزمايشگاهي و لابراتوار، 300 متر مسجد و 1100 متر فضاي اداري با احتساب سالن اجتماعات دارد.

وي گفت: اگرچه مرکز پيام نور واحد کاشمر به عنوان يکي از قديمي ترين و پرجمعيت ترين مراکز در سطح استان است، اما آنگونه که مي بايست از امکانات مطلوب برخوردار نيست.

رييس دانشگاه پيام نور واحد کاشمر عدم اطلاع دانشجويان از برخي قوانين، بندها و تبصره‌ها را از ديگر مشکلات اين دانشگاه برشمرد و تصريح كرد: از دانشجويان مي‌خواهيم اطلاعات لازم را از طريق منابع لازم و راهنماي دانشگاه کسب کنند.

وي با اشاره به اينکه امروز اين واحد دانشگاه به سمت ايجاد رشته‌هاي فني و مهندسي سوق پيدا کرده است، افزود: امروز مرکز کاشمر در 6 رشته فني و مهندسي، 4 رشته علوم پايه و رياضي و در رشته‌هاي انساني دانشجو مي‌پذيرد.

نصيري در ادامه با بيان اينكه دانشگاه پيام نور امروز در آسيا به عنوان دومين دانشگاه و در دنيا به عنوان ششمين دانشگاه بزرگ آموزش باز به لحاظ تعداد دانشجو و گرايش رشته مطرح است، ادامه داد: دانشگاه پيام نور امروز به خاطر افزايش تعداد اعضاي هيات علمي و اساتيد دانشگاه از حالت غيرحضوري به نيمه حضوري و حضوري تغيير پيدا كرد و از رشته‌هاي صرف الهيات و تئوريك به سمت رشته‌هاي فني و مهندسي سوق پيدا كرده است.

رييس دانشگاه پيام نور واحد کاشمر با اشاره به اينكه دانشگاه پيام نور اين واحد از سال 69 در رشته علوم تربيتي با80 دانشجو آغاز به كار كرد، ‌گفت: هم اكنون اين دانشگاه با4000 دانشجو در 42 رشته، 12 هيات علمي و 120 استاد توانسته يكي از قديمي ترين و پرجمعيت ترين دانشگاه‌ها در سطح شهرستان باشد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha