• سه‌شنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۰ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9008-07444
  • خبرنگار : 71368

مردي همسرسابقه‌ش را با ضربات قمه كشت

مردي همسرسابقه‌ش را با ضربات قمه كشت

مردي همسرسابقه‌ش را با ضربات متعدد قمه 60 سانتي از پاي درآورد و متواري شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ماموران كلانتري 147 گلبرگ در ساعت 15:30 هشتم آبان ماه از طريق دريافت پيامي از مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان نزاع منجر به جرح در طبقه دوم يك واحد مسكوني واقع در فلكه اول تهرانپارس قرار گرفتند.

با ثبت اين گزارش مردمي عوامل گشت كلانتري به محل اعلام شده مراجعه و با پيكر خونين زني حدودا 40 ساله به نام «زهرا» 37 ساله روبرو شدند كه ماموران نسبت به انتقال اين زن به مراكز درماني اقدام و پيكر بي‌جان اين زن را به بيمارستاني در فلكه سوم تهرانپارس منتقل كردند كه اين زن در حين انتقال به بيمارستان به علت شدت جراحات وارده ناشي از برخورد جسم برنده جان خود را از دست داد.

كارآگاهان با بررسي حادثه دريافتند كه اين زن در اثر اصابت ضربات متعدد قمه‌، حدودا 60 سانتيمتري به قتل رسيده است و بررسي از جراحات اين زن نشان داد كه متهم به قتل اولين ضربه را به ناحيه شكم اين زن وارد كرده و پس از آن ده‌ها ضربه ديگر به پيكر «زهرا» وارد كرده است و پس از آن از صحنه قتل متواري شده است.

كارآگاهان پليس آگاهي در تحقيقات اوليه از همسايگان دريافتند كه ساعاتي پيش از مرگ اين زن صداي جر و بحث و پس از آن صداي ضرب و شتم و درگيري ميان «زهرا» و «حميد» (همسرش) 47 ساله به گوش مي‌رسيد و اين درگيري به حدي بود كه همسايگان براي وساطت به در منزل مقتول مراجعه كرده اما حميد كه قمه‌اي در دست داشت با تهديد همسايه‌ها اعلام كرد كه «اگر نرويد اول شما را مي‌زنم» و همسايه‌ها نيز با ديدن اين صحنه مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام ‌كردند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، تحقيقات كارآگاهان براي واكاوي زواياي پنهان اين قتل ادامه داشت تا اين كه آنان در تحقيقات از خانواده مقتول دريافتند كه «زهرا» حدود دو ماه پيش از شوهرش حميد جدا شده و از آن پس با مادر و خواهرش زندگي مي‌كرده است.

ماموران در بررسي از خانواده مقتول دريافتند شب قبل از حادثه فرزند 16 ساله اين زن به نام «اميد» در تماسي با مادرش عنوان كرده بود كه به علت تصادف از ناحيه پا دچار شكستگي شده است و مقتوله با اين تصور كه پسرش دچار آسيب شده است. روز حادثه براي ديدن پسرش به منزل همسر سابقه‌ش مراجعه كرده كه به قتل مي‌رسد.

به گزارش ايسنا، تلاش براي يافتن سرنخ از مخفي‌گاه حميد ادامه دارد و در حال حاضر پرونده در اختيار كارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي قرار دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha