• جمعه / ۲۰ آبان ۱۳۹۰ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9008-11954
  • خبرنگار : 71368

طلب13ميليوني جنايت «سياه‌كوه» را رقم زد

طلب13ميليوني جنايت «سياه‌كوه» را رقم زد

مرد جواني در پي شنيدن پاسخ منفي براي دريافت طلب 13ميليوني‌اش از بدهكار، او را به گلوله بست.

به گزارش خبرنگار«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ماموران انتظامي شهرستان ورامين هفته گذشته از طريق دريافت پيام از مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان تيراندازي در بيابان‌هاي اطراف اين شهرستان قرار گرفتند.

ماموران پليس براي تعيين صحت و سقم گزارش دريافتي، به محل اعزام و با پيكرخون‌آلود مردي حدودا 27 ساله روبرو شدند كه اين فرد بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داده بود.

با تاييد مرگ اين جوان، ماموران تحقيقات خود را براي شناسايي متهم يا متهمان به قتل احتمالي آغاز كردند، آنان در بررسي اوليه دريافتند باتوجه به گرم بودن جسد احتمال آن را كه متهم هنوز در حوالي محل جنايت حضور داشته باشد وجود دارد براين اساس ماموران با اجراي طرح مهار كليه مناطق منتهي به محل جنايت را تحت كنترل قرار دادند.

در حالي كه تنها دو ساعت از وقوع قتل در بيابان‌هاي سياه‌كوه در حاشيه كويري ورامين مي‌گذشت ماموران در حين گشت‌زني به حركات مردي جوان مشكوك شدند كه اين فرد با ديدن ماموران پليس نتوانست خونسردي خود را حفظ كند و قصد فرار داشت كه ماموران وي را دستگير كردند.

ماوران در بازرسي از اين فرد دريافتند اين مرد اطلاعاتي از قتل دارد برهمين اساس ماموران با انجام تحقيقات فني و پليسي پي به راز جنايت سياه‌كوه بردند.

اين فرد در اعترافات خود ضمن قبول قتل مرد 27 ساله معترف شد كه به علت اختلافات مالي، اقدام به قتل اين فرد كرده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، متهم به قتل در اعترافات خود عنوان كرد كه در روز جنايت براي دريافت طلب 13ميليون توماني راهي زمين زراعي بدهكار شدم، هنگامي كه با پاسخ منفي براي بازپس‌گيري طلب مواجه شدم او را با گلوله اسلحه شكاري از پا درآوردم.

ماموران در بازرسي از محل اختفاي اين فرد كه منزلي مخروبه در دامنه سياه‌كوه بود علاوه بر كشف سلاح شكاري 9 عدد تير نيز كشف كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha