• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۳۹۰ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 9009-00330
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

جعفري:‌ سپاه هيچ زماني آمادگي امروز را نداشته است

جعفري:‌ 
سپاه هيچ زماني آمادگي امروز را نداشته است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به آمادگي نيروهاي سپاه پاسداران در مقابل تهديدات احتمالي، گفت: سپاه هيچ زماني آمادگي امروز را نداشته است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار سرلشگر محمدعلي جعفري كه در مراسم افتتاح همزمان 472 پروژه بسيج سازندگي کشور و افتتاح يک پروژه در روستاي مافريز بيرجند به صورت نمادين حضور داشت، از آمادگي کامل سپاه در مقابل تهديدات دشمنان خبر داد.

وي ادامه داد: نيروهاي دفاع زميني، هوايي، دريايي و سيستم پيچيده پدافند هوايي و موشکي تجهيز شده و در اوج آمادگي به سر مي‌برند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح کرد: اين‌که دشمنان در چند سال اخير به تهديد کردن ايران بسنده مي‌کنند و امروز شاهد عقب‌نشيني خود از تهديداتشان هستيم به دليل آمادگي کامل و گسترده نيروهاي نظامي از جمله سپاه، بسيج و نيروهاي مردمي است چراکه امروز اين نيروها پشت سر نظام و ولايت فقيه قرار دارند و سبب نااميد شدن دشمن شدند.

جعفري همچنين فعاليت‌هاي بسيج سازندگي در مناطق محروم را مثبت ارزيابي کرد و گفت: در يک دهه‌اي که از فعاليت بسيج سازندگي در کشور مي‌گذرد شاهد فعاليت‌هاي گسترده اين مجموعه در راستاي محروميت‌زدايي در مناطق محروم هستيم.

وي افزود: هر سال قريب به 30 هزار پروژه کوچک و بزرگ توسط بسيج سازندگي در نقاط محروم سراسر کشور اجرا مي‌شود که تأثيرات بسيار سازنده و اميد بخشي در مناطق دورافتاده و محروم داشته است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: 2 هزار گروه جهادي در مناطق مختلف کشور به خدمت‌رساني به مردم مشغول هستند.

جعفري خاطرنشان کرد: به برکت نظام جمهوري اسلامي مسئولان سپاه و بسيج به مردم مناطق محروم خدمت مي‌کنند و اگر ساير دولت‌هاي جهان نيز اين کار را انجام مي‌دادند به اين سرنوشت دچار نمي‌شدند چون دولت‌هاي ساير کشورهاي جهان به فکر منافع خودشان هستند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha