• دوشنبه / ۲۱ آذر ۱۳۹۰ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9009-12885
  • خبرنگار : 71368

برج‌سازي در دبي شيوه كلاهبرداري از پزشكان

برج‌سازي در دبي شيوه كلاهبرداري از پزشكان

پزشكي با فريب همكاران خود به بهانه برج‌سازي در دبي از آنان كلاهبرداري مي‌كرد، دستگير شد.

به گزارش سرويس«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 6 تهران در اواخر آبان ماه سال‌جاري پرونده‌اي در مورد کلاهبرداري يک روانپزشک جوان از يک دکتر داروساز به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع شد.

شاکي پرونده که دکتر داروساز بود در تحقيقات پليسي به کارآگاهان مبارزه با کلاهبرداري اين پايگاه گفت كه متهم 45ساله كه «ناصر» نام دارد و روانشناس است به وي پيشنهاد سرمايه‌گذاري در امر برج‌سازي در دبي داد.

مالباخته با بيان اينكه متهم خودش نيز در نظر دارد تا در اين پروژه پرسود شرکت کند گفت: پس از مدتي مبلغ 450 ميليون تومان به وي پرداخت کرده اما بعد از مدّتي متوجّه شدم وي آدرس مطب خود را تغيير داده و تلفن‌هايش نيز خاموش است.

با تحقيقات کارآگاهان مشخص شد که اين فرد شاکيان ديگري دارد که همگي از قشر پزشکان هستند كه متهم به بهانه سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي برج‌سازي در دبي از آنان كلاهبرداري مي‌كرده است.

تلاش کارآگاهان براي شناسايي مخفي‌گاه‌هاي احتمالي اين فرد آغاز و سرانجام «ناصر» در خيابان دکتر شريعتي و در محدوده پل رومي در تاريخ 25 آبان ماه شناسايي و دستگيرشد.

متهم پس از دستگيري در اعترافات خود گفت: يکي از بستگان نزديکم در دبي زندگي مي‌کند و با توجه به اين که در باره سرمايه‌گذاري در برج‌هاي دبي با هم صحبت کرده بوديم، وسوسه شدم تا هر طوري شده در آنجا سرمايه‌گذاري کنم.

متهم در ادامه اظهارات خود با بيان اينكه براي دستيابي به پول براي ساخت برج از جايگاه شغلي‌ام استفاده کردم گفت: تصميم گرفتم از همكارانم كه به من اعتماد مي‌کردند پول اين سرمايه‌گذاري را به دست آورم و در فرصت مناسب از کشور فرار کنم.

به گزارش ايسنا، ‌سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکر استقامتي رييس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: از آنجائي که اين احتمال وجود دارد که متهم از افراد ديگري به ويژه پزشکان کلاهبرداري کرده باشد از مالباختگان احتمالي دعوت مي‌شود براي پيگيري موضوع به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در ميدان نيلوفر يا شعبه پنجم بازپرسي دادسراي ناحيه 6 تهران مراجعه كنند.

وي به شهروندان توصيه كرد : افراد فرصت‌طلب در هر شغل و موقعيتي همواره مترصد به دست آوردن پول‌هاي بادآورده هستند و شهروندان نبايد در هر کار سرمايه‌گذاري كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha