• سه‌شنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۰ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9009-13665
  • خبرنگار : 71368

دستگيري معتادي كه پدرش را كشت

مردي كه در اثر توهم ناشي از سومصرف موادمخدر در اقدامي پدر خود را به قتل رساند و قصد جان مسر و پسرش را كرده بود دستگيرشد.

به گزارش سرويس«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مأموران کلانتري 111 هفت چنار در

ساعت 7 صبح 21 آذر ماه سالجاري از طريق تماس مسئولان بيمارستاني در جريان وقوع نزاع منجر به جرح يك زن جوان به نام«سميه» قرار گرفتند.

ماموران با حضور در بيمارستان دريافتند، اين زن جوان توسط همسر خود به نام سعيد مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

در حالي كه تحقيقات ماموران از سميه ادامه داشت بار ديگر ماموران كلانتري 111 هفت چنار از طريق

دريافت پيام از مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان وقوع يك فقره قتل در خيابان اردشير قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتري 111 هفت چنار در محل وقوع جنايت واقع در سه راه آذري و با تأييد خبر از سوي مأموران، موضوع به قاضي کشيک ويژه قتل و پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام و بازپرس شهرياري به همراه کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي، عوامل تشخيص هويت، بررسي صحنه جرم و پزشکي قانوني در محل حاضر شدند.

بررسي مقدماتي صحنه جنايت نشان داد مقتول قبل از کشته‌شدن با متهم به قتل درگير شده است به گونه‌اي که آثار مقاومت و درگيري بر روي دستان مقتول کاملا مشهود بود.

بررسي عوامل تشخيص هويت و پزشکي قانوني نشان از وجود آثار ناشي از 8 ضربه جسم تيز مشابه به چاقو و قمه به بدن مقتول و نهايتا بريدگي عميق گردن ـ از ناحيه جلوي گردن ـ داشت که با تشکيل پرونده مقدماتي، جسد به پزشکي قانوني منتقل و پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

كارآگاهان در تحقيق از پسر مقتول «محمدحسين» كه در صحنه قتل حضور داشت دريافتند، مقتول پدر سعيد است و ساعتي پيش سعيد كه صبح آن رو نيز هممسرش را مورد ضرب و شتم قرار داده با تماس با خاله‌شان اعلام كرده كه پدرش را كشته است.

همزمان با حضور کارآگاهان اداره دهم و بازپرس ويژه قتل در محل وقوع جنايت در منطقه سه‌راه آذري، بار ديگر مأموران کلانتري 111 هفت چنار اطلاع پيدا کردند که سعيد پس از ضرب و شتم همسرش و قتل پدرش بار ديگر به منزل خود در امامزاده حسن بازگشته و در حالي که تلاش داشته تا پسر سه ساله‌خود به نام «پوريا» را نيز به قتل برساند كه با دخالت دو نفر از جوانان محل «پوريا» از دست وي نجات پيدا کرده و خود وي نيز در همان محل و در حياط منزل اقدام به خودزني از ناحيه سر و بدن کرده است؛ با حضور مأموران کلانتري در محل، «سعيد . ر» به بيمارستان منتقل و بلافاصله موضوع دستگيري و انتقال متهم به بيمارستان به کارآگاهان اداره دهم اطلاع داده شد.

دو جواني که پوريا از مرگي حتمي نجات داده بودند، پس از حضور کارآگاهان در محل در اظهارات خود عنوان داشتند كه سعيد اقدام به زدن ضربات متعدد چاقو به پوريا کرد و حتي با گلدان ضرباتي را نيز به سر پوريا وارد کرد که باعث شکستگي سر وي شده است.

در تحقيقات انجام شده از همسايگان طبقه دوم محل سکونت متهم و خانواده‌اش، آنها در اظهاراتي به کارآگاهان گفتند كه سعيد از شب قبل دچار توهم شديد ناشي از مصرف شيشه شده بود و حتي توهم ناشي از مصرف شيشه به حدي بود که سعيد در راهروي مشترک بين طبقات اقدام به انداختن رختخواب کرده بود و با صداي بلند داد مي‌زد كه «اي شيطان تو امشب اينجا بخواب، با تو کار دارم، بيرون باش و داخل خانه نيا» و اين صحبت‌ها تا صبح ادامه داشت.

سرهنگ عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ در ادامه اعلام اين خبر گفت: در تحقيقات مقدماتي مشخص شد که متهم بيش از 30 سال به مصرف انواع مخدر اعتياد شديد داشته و در سال‌هاي اخير نيز به مصرف شيشه اعتياد پيدا کرده است.

وي در ادامه گفت: با انتقال متهم به بيمارستان و انجام مراقبت‌هاي درماني مشخص شد که متهم در زمان ارتکاب جنايت توهم بسيار شديد ناشي از مصرف شيشه داشته و تحقيقات مقدماتي انجام شده از همسايگان محل سکونت متهم نيز ، اين موضوع را تأييد مي‌كند.

وي با بيان اينكه پوريا همچنان در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان تخصصي کودکان تحت مراقبت‌هاي پزشکي قرار داشته و خوشبختانه مادر وي نيز پس از انجام مراقبت پزشکي، بهبودي نسبي پيدا کرده گفت: متهم نيز پس از اقدام به خودزني به بيمارستان انتقال پيدا کرده و پيگيري‌ها براي انتقال متهم به اداره دهم پليس آگاهي و انجام تحقيقات در جريان است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha