• شنبه / ۳ دی ۱۳۹۰ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9010-01184.190086
  • خبرنگار : 71431

دستگيري شرور فراري با كلكسيوني از جرايم!

دستگيري شرور فراري با كلكسيوني از جرايم!

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از دستگيري متهم به قتل و شرور فراري و انهدام باند قاچاقچيان سلاح و موادمخدر در روز جمعه خبر داد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار محمد علي آخوندي گفت: در پي اخبار و اطلاعات واصله مبني بر اين كه يك شرور مسلح به هويت معلوم با تشكيل باندي اقدام به قاچاق و جابه‌جايي سلاح و مهمات غيرمجاز در محور بندرعباس - تهران كرده است، بررسي موضوع با توجه به حساسيت آن به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان با بيان اينكه با انجام كار اطلاعاتي و مراقبت مخفي‌گاه‌هاي اعضا باند در محلات بندرعباس شناسايي شد گفت: در يك عمليات غافلگيرانه با هماهنگي مقام‌قضايي در بازرسي از محل مخفي‌گاه، شرور مسلح با هوشياري و سرعت عمل مأموران خلع سلاح و دستگير شد.

به گفته آخوندي، شش عضو اين باند نيز در اين عمليات دستگير شده‌اند.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان افزود: در اين عمليات سه قبضه كلت‌كمري يك عدد حمايل قطار فشنگ، دو عدد جلد كلت‌كمري ، يك عدد حمايل جيب خشاب، دو عدد كلت‌كمري، هشت عدد انواع فشنگ جنگي، 14 كيلوگرم ترياك، شش كيلوگرم حشيش، 40 گرم سوخته ترياك، يك حلقه وافور، سه دستگاه خودور سواري متعلق به اعضاي باند قاچاق دو تيغه چاقو، يك دستگاه ترازوي ديجيتال توزين موادمخدر، دو عدد لاك پاك‌كننده اثر انگشت و فرچه‌هاي مربوط به جعل اسناد، مقاديري مدارك هويتي به همراه آلات و ادوات جوشكاري كشف و ضبط شده است.

به گزارش ايسنا، وي خاطرنشان كرد: فرد دستگيرشده داراي سابقه اتهاماتي از قبيل سو استفاده از لباس نظامي، حمل و قاچاق سلاح غيرمجاز، تيراندازي به سمت يك دستگاه سواري پرايد در شهرك انديشه، تير اندازي به سمت يك دستگاه تويوتا در روستاي هشتبندي شهرستان ميناب، تيراندازي به سمت پمپ بنزين، گروگانگيري، تيراندازي ايزايي در شهرستان كهنوج و جيرفت و درگيري با مأموران انتظامي شهرستان كهنوج، حمل موادمخدر و قتل مسلحانه در شهرستان كهنوج در سال‌هاي گذشته بوده كه تحت تعقيب مأموران و مراجع قضايي قرار داشته است.

وي با بيان اينكه متهمان دستگيرشده به همراه آلات و ادوات مكشوفه به اداره اطلاعات منتقل شدند، گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha