• سه‌شنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9011-05849
  • خبرنگار : 71368

«خُروپُف» جان نوجوان فال فروش را گرفت

«خُروپُف» جان نوجوان فال فروش را گرفت

متهم به قتل پسرفال‌فروش كه به بهانه خُر و ُپف، اين نوجوان را خفه كرده بود، دستگير شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مأموران کلانتري 107 مسعوديه در 13 ارديبهشت از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان خبر کشف جسد متعلق به پسربچه‌اي حدودا 13 ساله در منطقه مسعوديه قرار گرفتند.

با حضور مأموران در محل و تأييد خبر کشف جسد، موضوع به قاضي کشيک دادسراي جنايي، اداره دهم و عوامل تشخيص هويت اعلام شد كه با حضور عوامل بررسي صحنه و همچنين تيم تشخيص هويت مشخص شد که جسد از مکان ديگري به محل کشف جسد انتقال پيدا کرده است.

با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسراي امور جنايي تهران، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و جسد نيز براي تعيين دقيق علت تامه مرگ به پزشکي‌قانوني انتقال پيدا کرد.

با انتقال جسد به پزشکي‌قانوني و اعلام نظريه تيم پزشکي، علت اصلي مرگ «خفگي ناشي از انسداد مجاري تنفسي» اعلام شد كه با اعلام نظريه‌پزشکي قانوني، کارآگاهان در ادامه پيگيري‌هاي خود و با انجام تحقيقات ميداني در منطقه مسعوديه و محل کشف جسد، موفق به شناسايي هويت مقتول به نام «سينا» 13 ساله شدند.

با شناسايي هويت مقتول در منطقه مسعوديه، کارآگاهان در ادامه تحقيقات اطلاع پيدا کردند که وي براي کسب درآمد اقدام به «فال فروشي» و «خريد و فروش موادمخدر» ‌مي‌کرد، با وجود سن کم اعتياد شديدي به مصرف موادمخدر از نوع شيشه و کراک داشته است.

در ادامه تحقيقات، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که مقتول با يکي از فروشندگان موادمخدر به نام

«وحيد» 29 ساله در ارتباط بوده و آخرين بار نيز قصد خريد مواد از وي را داشته است كه با شناسايي مخفي‌گاه، دستگيري وي در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت كه سرانجام پس از گذشت20ماه از زمان وقوع قتل در حالي كه هيچ‌گونه آدرس و نشاني مشخصي از مخفي‌گاه متهم در دست نبود وي كه در حال خريدو فروش موادمخدر در يکي از پارک‌هاي خيابان خاوران دستگير شد.

با دستگيري متهم و آغاز تحقيقات، وي در تحقيقات مقدماتي منکر هرگونه دخالت خود در قتل «سينا» شد اما در ادامه تحقيقات به ناچار لب به اعتراف گشود و در اظهارات خود به قتل سينا و انتقال وي به محل کشف جسد اعتراف کرد.

متهم در اعترافات خود به با بيان اينكه سينا در روزحادثه براي خريد مواد نزد من آمد گفت:

از آنجايي كه «سينا» مکاني براي مصرف مواد و استراحت نداشت، به او پيشنهاد دادم که براي مصرف مواد و استراحت به خانه‌ام بيايد و آن شب او به خانه‌ام آمد و بعد از مصرف موادمخدر خوابش برد و بلافاصله صداي خر و پف‌هايش بلند شد.

متهم به قتل در ادامه اعترافات خود با بيان اينكه چندين بار با تکان‌دادن سر سينا سعي کردم تا صداي خر و پف او را قطع كنم گفت: از صداي خر و پف‌هاي سينا بسيار عصباني شده و ناگهان هر دو دست خود را بر روي دهان او گرفته تا صدا قطع شود و پس از آن خوابيدم اما فردا شب كه قصد بيرون رفتن از خانه را داشتم متوجه شدم سينا مرده است و جنازه او را در محل كشف رها کردم.

به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در ادامه اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعترافات صريح متهم در مورد ارتکاب جنايت، به دستور مقام‌قضايي دستور بازداشت موقت براي متهم صادر و تحقيقات تکميلي درباره اين پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha