• شنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۰ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9012-03596
  • خبرنگار : 71368

دستگيري قاتل سر مزار مقتول

دستگيري قاتل سر مزار مقتول

فردي كه با ضربات چاقو همسرسابق خواهرش را كشته بود توسط خانواده مقتول در بهشت زهرا دستگير شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مأموران کلانتري 160 خزانه در 27بهمن ماه سال‌جاري از طريق اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان يک فقره درگيري در خيابان رجايي قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتري در محل و انجام بررسي‌هاي مقدماتي مشخص شد که فردي 35 ساله به نام «عباس» بر اثر ضربات چاقو در درگيري فوت کرده است.

با تشکيل پرونده و به دستور بازپرس شعبه پنجم ويژه قتل دادسراي امور جنايي، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقيقات کارآگاهان نشان داد که مقتول حدود 5 سالي است كه از همسر خود متارکه كرده و در شب حادثه نيز با برادر زن سابقش به نام «حسين» درگير شده که در زمان درگيري حسين با استفاده از چاقوي ضرباتي را به وي وارد و از محل متواري شده است و اين در حالي بود كه برابر نظريه‌پزشکي قانوني «اصابت جسم تيز به ناحيه سينه و پشت بدن و خونريزي شديد» علت مرگ عباس عنوان شد.

با گذشت هفت روز از مرگ عباس و در شرايطي که اعضاي خانواده وي براي انجام مراسم هفتم به بهشت زهرا رفته بودند، مأموران کلانتري 205 شهيد مصطفي‌خميني از طريق اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي در جريان يک فقره درگيري در بهشت زهرا قرار گرفتند كه با حضور مأموران، اعضاي يک خانواده در حالي که با جواني در حال درگيري بودند ضمن درخواست کمک از مأموران کلانتري عنوان داشتند که اين جوان، متهم به قتل يکي از اعضاي خانواده آنان است که از زمان قتل متواري شده است.

با توجه به اظهارات اعضاي اين خانواده، مأموران «حسين» را دستگير و براي بررسي موضوع به کلانتري انتقال دادند كه در ادامه بررسي‌ها و پس از انتقال حسين به کلانتري 205، مأموران با پليس آگاهي تماس گرفته و موضوع را از طريق اداره دهم ويژه قتل پيگير شدند که موضوع از سوي اداره دهم تأييد و بلافاصله تيمي از اين اداره براي انتقال متهم اعزام شد.

به گزارش ايسنا، «حسين» در همان مراحل اوليه تحقيقات به ارتکاب جنايت اعتراف و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت كه از حدود 5 سال پيش عباس و خواهرم به علت اختلافاتي که با يکديگر داشتند از يکديگر متارکه کرده اما با اين وجود، عباس با تماس‌هاي خود براي من و اعضاي خانواده‌ام ايجاد مزاحمت مي‌کرد تا اين که در شب حادثه تصميم گرفتم تا براي صحبت‌کردن با عباس به در منزل آنان مراجعه کنم.

متهم در ادامه اظهارات خود درباره زمان ارتکاب جنايت به کارآگاهان گفت: شب حادثه در حال صحبت‌کردن با پدر عباس (مقتول) بودم که ناگهان عباس از خانه بيرون آمد و ميان ما دو نفر درگيري شديدي ايجاد شد و حتي عباس با چوبي که در اختيار داشت چندين ضربه به من وارد کرد و من نيز در يک لحظه با چاقويي که به همراه خود داشتم دو ضربه به او زده و از محل متواري شدم.

متهم در مورد زمان دستگيري و علت حضور خود در بهشت زهرا نيز به کارآگاهان گفت: پس از اطلاع از مرگ عباس متواري شدم تا اين که به بهشت زهرا رفتم که ناگهان در نزديکي ايستگاه مترو بهشت زهرا، اعضاي خانواده عباس مرا ديده و با من درگير شدند که پس از دقايقي مأموران کلانتري در محل حاضر و مرا دستگير کردند.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعترافات صريح متهم به ارتکاب جنايت، متهم به دستور براي انجام تحقيقات تکميلي، با قرار بازداشت موقت در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha