• شنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: دفتر خبری
  • کد خبر: 9012-07984
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

نمايندگان زاهدان، زابل و خاش در مجلس مشخص شدند

نمايندگان زاهدان، زابل و خاش در مجلس مشخص شدند

فرماندار و رييس ستاد انتخابات زاهدان گفت: آقايان حسينعلي شهرياري و ناصر کاشاني به عنوان برگزيدگان مردم زاهدان به خانه ملت راه يافتند.

لطيف صادقي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،منطقه سيستان وبلوچستان، افزود: از مجموع 364 هزار و 74 راي ماخوذه، دکتر حسينعلي شهرياري 110هزار و 84 راي، و دکتر ناصر کاشاني 81 هزار و 420 راي، خداداد گرگيچ 68 هزار و 987 راي، فداحسين مالکي 53 هزار و 529 راي، غلامرضا باغباني 33 هزار و 609 راي، محمدگل عيسي زهي 5 هزار و 260 راي، يوسف کيخا 4هزار و 440 راي، محمد صبور نهتاني 2هزار و 230 راي، حميد گل سرخي2هزار و 117 راي و محمدعلي حيدري 1998راي به دست آوردند.

وي ادامه داد: بر اين اساس دکتر حسينعلي شهرياري و دکتر ناصر کاشاني با به دست آوردن اکثريت آرا به عنوان منتخبان مردم زاهدان براي نمايندگي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي برگزيده شدند.

وي خاطرنشان کرد: حوزه انتخابيه زاهدان داراي 10 نامزد نمايندگي مجلس نهم بود و هيات اجرايي و ستاد انتخابات اين حوزه براي جمع‌آوري آراي مردم 159 شعبه ثابت و سيار اخذ راي در نقاط مختلف تعيين شده، مستقر کرده بود.

وي همچنين از حضور چشمگير مردم در پاي صندوق‌هاي راي تقدير و تشکر کرد.

نتايج انتخابات در زابل اعلام شد

نتايج انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهرستان زابل اعلام شد و دو نماينده از اين شهرستان به مجلس راه يافتند.

به گزارش ايسنا، منطقه سيستان وبلوچستان به نقل از فرمانداري زابل، دکتر سيدباقر حسيني با بيش از 62 هزار راي و مهندس رضا نجفي با بيش از 46 هزار راي بيشترين آرا را به خود اختصاص داد.

نتايج انتخابات در شهرستان خاش اعلام شد

حميدرضا پشنگ ريگي با کسب بيشترين آراي به عنوان نماينده شهرستان خاش انتخاب شد.

به گزارش ايسنا و به نقل از فرمانداري خاش، از مجموع 109هزار و530 آراي ماخوذه که بيانگر شرکت صددرصدي مردم خاش در انتخابات است حميدرضا پشنگ ريگي با 57 هزار و 189 راي اول شد و خدابخش کرد تعداد 50 هزار و 447 راي کسب كرد و اسحق مقدم نيز 1994 راي به دست آورد و احتمال اين که انتخابات به مرحله دوم کشيده شود بسيار اندک است؛ بنابراين حميدرضا پشنگ ريگي با بيشترين آرا براي سومين بار پياپي به مجلس راه پيدا کرد.

در انتخابات هشتم مجلس شوراي اسلامي حميدرضا پشنگ ريگي با کسب40 هزار و 688 راي به مجلس راه يافت و دکتر سعيد محمد شهنوازي با 34 هزار و 378 راي و صفا کردي با 4 هزار و 656 راي دوم و سوم شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha