• شنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 90122002496
  • خبرنگار : 71431

زن‌كشي در حين استعمال مخدر شيشه

زن‌كشي در حين استعمال مخدر شيشه

مرد جواني كه اقدام به قتل نامزدش در خانه كرده بود، دستگير شد.

مرد جواني كه اقدام به قتل نامزدش در خانه كرده بود، دستگير شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ساعت دو بامداد 16 اسفند سال‌جاري، مأموران کلانتري 119 مهرآباد جنوبي از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 از وقوع يک فقره فوت مشکوک در بيمارستان اطلاع پيدا کردند و پس از حضور در محل و انجام بررسي‌هاي اوليه متوجه شدند كه زني به هويت «غزل - خ» 23ساله در طبقه سوم مجتمع مسکوني در خيابان مهرآباد جنوبي فوت کرده است.

در تحقيقات پليسي مشخص شد كه اين زن از ناحيه صورت و گردن دچار جراحت و کبودي بوده و توسط نامزدش به نام «رحيم - الف» 20 ساله که بر روي بدن و گردن وي نيز آثار خراشيدگي وجود داشت ، به بيمارستان منتقل شده که وي با توجه به احتمال ارتکاب جنايت توسط مأموران کلانتري در بيمارستان دستگير شد.

در ادامه با توجه به آثار جراحت و کبودي بروي بدن متوفي و نظريه تيم پزشکي بيمارستان مبني بر خونريزي شديد از ناحيه دهان، دندان و بيني و احتمال وقوع جنايت، به دستور بازپرس شعبه چهارم ويژه قتل دادسراي امور جنايي، نامزد اين زن به همراه پرونده مقدماتي براي انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

پس از انتقال «رحيم» به اداره دهم، وي در اظهارات اوليه خود مدعي شد در شبي که غزل را به بيمارستان آورده به همراه غزل در خانه مخدر شيشه مصرف کردند که ناگهان پس از چند ساعت و در حالي که خواب بودند، غزل دچار تشنج و خونريزي شديد شده كه وي با اورژانس تماس گرفته و او را به بيمارستان انتقال داده است.

متهم همچنين علت وجود آثار خراشيدگي و زخم بر روي گردن خود را نيز عصبانيت ناشي از خودزني به دليل شکسته‌شدن تلويزيون LCD اعلام كرده است.

اظهارات اوليه «رحيم» در شرايطي با سؤالات فراواني از سوي کارآگاهان روبرو شده بود که بنا به نظريه تيم پزشکي بيمارستان، مقتول چند ساعت پيش از انتقال به بيمارستان فوت کرده بود و در بررسي‌هاي انجام شده از سوي عوامل بررسي صحنه جرم اداره دهم و تشخيص هويت پليس آگاهي از محل سکونت وي نيز آثار درگيري داخل خانه کاملا مشهود و مشخص بود اما با اين وجود متهم بدون آن که بتواند پاسخ قانع کننده‌اي درباره وجود آثار خونريزي و کبودي بر روي گردن نامزدش يا آثار خراش بر روي گردن خود ارائه كند، همچنان تلاش داشت تا عنوان کند که نامزدش به قتل نرسيده و تنها به علت مصرف شيشه فوت کرده است.

به گزارش ايسنا، در ادامه رسيدگي به اين پرونده، کارآگاهان به تحقيق از همسايه‌هاي محل سکونت متهم پرداختند كه همسايه‌ها در اظهارات خود با بيان اينكه رحيم به همراه مادرش از حدود چهار ماه پيش به اين ساختمان آمده‌اند گفته‌اند كه از حدود يک ماه پيش دائما صداي درگيري ميان وي و مادرش در آپارتمان شنيده مي‌شد که ظاهرا به علت مخالفت مادر رحيم با ازدواج پسرش بود.

در ادامه با توجه به تحقيقات انجام‌شده و اطلاعات به‌دست آمده، کارآگاهان به تحقيق از مادر متهم پرداخت و او در اظهارات خود با بيان اينكه كه از حدود يک سال پيش پس از آن که پسرش سهم ارثيه خود را از وي گرفته، در فاز سه شهرک انديشه خانه‌اي را براي خود اجاره کرده و در آنجا با غزل آشنا شد ادعا كرد كه در طول يکسال خيلي تلاش کرده تا رحيم، مصرف مواد را ترک کند و حتي يک بار هم او را در کمپ ترک اعتياد بستري کرده اما دوباره به سمت مصرف مواد کشيده شده است.

مادر متهم درباره علت مخالفتش با ازدواج رحيم با مقتوله نيز گفت كه مدت کوتاهي از آشنايي رحيم با غزل نگذشته بود كه وي اعلام كرد قصد ازدواج با غزل را دارد اما زماني که به تحقيق از محل زندگي اين دختر در همان ساختمان محل سکونت پسرش در فاز سه شهرک انديشه پرداخته متوجه شده است که غزل به مصرف موادمخدر اعتياد دارد و به همين علت با ازدواج آنان مخالف بوده اما رحيم همچنان اصرار به ازدواج با غزل داشت تا اين که نهايتا تصميم گرفته تا رحيم را به خانه بازگرداند.

وي درباره علت نبودنش در خانه در زمان مرگ مقتوله نيز گفته كه از حدود يک هفته پيش براي شرکت در مراسم ختم يکي از بستگانش به شهرستان رفته بوده و غزل با وجود آن که مي‌دانسته که وي به شدت مخالف ازدواج و هرگونه ارتباطش با رحيم هستم، اما مجددا به خانه آنان آمده است.

به گزارش ايسنا، با اطلاعات به‌دست آمده در تحقيقات که همگي نشان از وقوع جنايت از سوي رحيم داشت، کارآگاهان بار ديگر به تحقيق از وي پرداختند و سرانجام رحيم به ارتکاب جنايت معترف و مدعي شد: شب حادثه به همراه غزل داخل خانه درحال مصرف شيشه بودند که ناگهان بلند شده و به غزل گفته که مي‌خواهد او را خفه کند و به همين علت با او درگير شده و هنگام درگيري يک لحظه دستش را به دور گردن وي انداخته و آنقدر گردنش را فشار داده که پس از دقايقي متوجه شده که او نفس نمي‌کشد و بي‌حرکت بر روي زمين افتاده است.

به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت : با توجه به اعترافات صريح متهم در خصوص وقوع جنايت، متهم با قرار بازداشت موقت و براي انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha