• سه‌شنبه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91012206726
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

دستگيري جاعل اسناد رسمي در کرج

دستگيري جاعل اسناد رسمي در کرج

رييس پليس آگاهي استان البرز از دستگيري فردي که با معرفي خود به عنوان سردفتر دفترخانه‌اي در تهران به جعل اسناد مبادرت کرده و تاکنون از اين طريق به کلاهبرداري از افراد متعدد پرداخته است، خبر داد.

رييس پليس آگاهي استان البرز از دستگيري فردي که با معرفي خود به عنوان سردفتر دفترخانه‌اي در تهران به جعل اسناد مبادرت کرده و تاکنون از اين طريق به کلاهبرداري از افراد متعدد پرداخته است، خبر داد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ حميدرضا گل‌صباحي در تشريح اين خبر گفت: ماموران کلانتري 14 رسالت در حين گشت‌زني در منطقه عظيميه به يک‌دستگاه خودرو زانتيا نقره‌اي رنگ مشکوک شده و پس از توقف خودرو در بازرسي از آن يک عدد مهر برجسته دفتر خانه اسناد رسمي، يک برگ شناسنامه خودرو جعلي، يک عدد مهر شرکت بازرگاني، يک‌دستگاه شوکر، 80 گرم ترياک و يک عدد کيف حاوي بيش از 300 برگ تصاوير سندهاي مالکيت خودرو، وکالتنامه، مبايعه نامه و يک جلد شناسنامه جعلي را کشف و ضبط کردند.

وي گفت : با توجه به مدارک به دست آمده، راننده خودرو به نام «مسعود .د» دستگير و به همراه مدارک مکشوفه براي بررسي موضوع به پليس آگاهي منتقل شد.

گل‌صباحي تصريح کرد: متهم در بازجويي‌هاي ماموران، ابتدا منکر جعل اسناد و کلاهبرداري شده و خود را به عنوان سردفتر دفترخانه‌اي در تهران معرفي کرد که با استعلام ماموران مشخص شد که موضوع کذب بوده و متهم با سوء استفاده از عنوان سردفتر از مهر برجسته دفتر خانه براي جعل اسناد استفاده مي‌کرده است.

وي ادامه داد : با توجه به شواهد موجود متهم که چاره‌اي جز اعتراف نداشت به جرم خود مبني بر جعل و کلاهبرداري اعتراف کرده و در اين خصوص نيز پنج نفر شاکي شناسايي شدند.

گل‌صباحي افزود: متهم همراه با پرونده متشکله پس از انتقال به دادسرا به جرم جعل سند و استفاده از سند مجعول به حبس و جزاي نقدي محکوم شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha