• چهارشنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ / ۱۹:۰۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91012307575
  • خبرنگار : 71368

دستگيري «آویزان‌بری» که فقط از زنان سرقت مي‌كرد

دستگيري «آویزان‌بری» که فقط از زنان سرقت مي‌كرد

ماموران سارق سابقه‌داري را كه با استفاده از يك دستگاه موتورسيكلت سبز رنگ، كيف زنان را مي‌ربود را دستگير كردند.

ماموران سارق سابقه‌داري را كه با استفاده از يك دستگاه موتورسيكلت سبز رنگ، كيف زنان را مي‌ربود را دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مأموران گشت کلانتری 131 شهرری در 27 اسفندماه سال گذشته در حین گشت‌زنی در خیابان شهید غیوری متوجه درگیری سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 125 با تعدادی از شهروندان و یک خانم شدند که به محض مشاهده، متهم را كه قصد فرار از محل را داشت دستگیر و به کلانتری منتقل كردند.

زن جوان كه با متهم درگير شده بود دراظهارات خود به مأموران عنوان كرد كه سرنشین موتورسکیلت قصد سرقت کیف همراه مرا داشت که ناگهان کنترل موتورسیکلت را از دست داد تعدادی از اهالی محل با مشاهده صحنه سرقت به سمت او آمده و مانع از فرار او شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب دادسرای شهرری، متهم براي انجام تحقیقات در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.با انتقال متهم به پایگاه نهم و در شرایطی که وی در طول بازداشت در کلانتری، اصرار بر بی‌گناهی خود داشت، وی پس از ورود به پایگاه نهم و مواجه شدن با تیم زورگیری و کیف‌قاپی پایگاه از سوی کارآگاهان پایگاه نهم به عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار پایگاه نهم مورد شناسایی قرار گرفت که پیش از این نيز در سال 89 به ارتکاب زورگیری توسط کارآگاهان دستگیر شده بود.

با شناسایی سریع متهم به عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار و با توجه به اطلاعات دقیقی که کارآگاهان از شیوه و شگرد سرقت‌های متهم، به ویژه ارتکاب سرقت به صورت تک نفره و با استفاده از موتورسیکلت در اختیار داشتند وی به ناچار لب به اعتراف گشود و به ده‌ها فقره کیف‌قاپی از خانم‌ها به شیوه «آویزان‌بری» اعتراف کرد.

با توجه به اعتراف صریح متهم به ده‌ها فقره سرقت و کیف‌قاپی در سطح مناطق شهرری و دولت‌آباد، کارآگاهان پایگاه نهم با بررسی سرقت‌های مشابه در شهرری موفق به شناسایی تعدادی از مالباختگانی شدند که کیف دستی همراهشان توسط متهم مورد سرقت قرار گرفته بود.

به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه مرتضی رستمی، رئیس پایگاه نهم پليس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم و شناسایی تعدادی از مالباختگان آنان متهم را مورد شناسایی قرار داده و مشخص شد که متهم تنها اقدام به سرقت کیف و لوازم همراه زنان کرده و در حال حاضر نیز تحقیقات براي شناسایی دیگر مالباختگان و جرایم ارتکابی متهم در دستور کار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

وي از کلیه شهروندانی بویژه خانم‌هايي که در طول چند ماه گذشته در مناطق شهرری و دولت‌آباد توسط سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 سبز رنگ مورد سرقت یا هرگونه تهدید و ... قرار گرفتند خواست تا براي شناسایی متهم و طرح شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در شهرری ـ خیابان آستانه مراجعه كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha