• یکشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91020301207
  • منبع : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه كردستان: اقتدار سپاه همچون خاري در چشم دشمنان است

فرمانده سپاه كردستان: اقتدار سپاه همچون خاري در چشم دشمنان است

فرمانده سپاه بيت‌المقدس کردستان، اقتدار و برخورداری از توان بازدارندگي مطلوب و به موقع از سوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را همچون خاري در چشم دشمنان توصيف کرد.

فرمانده سپاه بيت‌المقدس کردستان، اقتدار و برخورداری از توان بازدارندگي مطلوب و به موقع از سوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را همچون خاري در چشم دشمنان توصيف کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار سرتيپ دوم پاسدار محمدحسين رجبي با بيان اينکه "فلسفه وجودي سپاه پاسداران، حفاظت از دستاوردهاي انقلاب اسلامی است"، گفت: ايفاي نقش صددرصدي از سوي اين نهاد انقلابي و مردمي فلسفه وجودي سپاه را به اثبات مي‌رساند.

وي با اشاره به دستاوردهاي سپاه در بخش‌هاي مختلف اظهار كرد: حفاظت از دستاوردهاي نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تامين امنيت داخلي، برخورد با اشرار و گروهک‌هاي ضدانقلاب، حضور مقتدرانه در جنگ تحميلي، همچنين اشراف کامل اطلاعاتي، حضور موفق در عرصه سايبري و مقابله با جنگ نرم دشمن از جمله موفقيت‌هاي سپاه پاسداران است.

فرمانده سپاه بيت‌المقدس کردستان با بيان اينكه "دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران موفقيت‌هاي سپاه را برنتافته و با ترفندها و توطئه‌هاي گوناگون سعي در وارونه جلوه دادن چهره سپاه دارند"، افزود: سپاه پاسداران همواره سعي داشته تا با عمل به تدابير، فرامين و رهنمودهاي فرمانده معظم کل قوا انتظارات و منويات ايشان را برآورده سازد و ماموريت خود را تمام و کمال به انجام برساند.

رجبي با بيان اينكه "اقتدار و توان بازدارندگي مطلوب سپاه پاسداران در راستاي حفظ و صيانت از انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي همچون خاري در چشم دشمنان است"، گفت: دشمن همواره سپاه پاسداران را مانند سدي در برابر خوي سلطه‌گري خود مي‌بيند و از اين‌رو همواره اين نهاد ولايي و مردمي را مورد آماج هجمه‌ها و توطئه‌ها قرار مي‌دهد.

وي در ادامه، به جايگاه سپاه بيت‌المقدس در استان کردستان اشاره كرد و يادآور شد: سپاه بيت‌المقدس استان کردستان همچون ساير سپاه‌هاي استاني آمادگي لازم را در دفاع از مرزهاي کشور دارد و هرگونه تهديد احتمالي دشمنان را در هر سطحي با اقتدار پاسخ مي‌دهد.

فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان در پايان اظهار كرد: حفظ و تامين امنيت استان به وسیله نيروهاي بومي در قالب سپاه و بسيج، مايه اميد و دلگرمي نظام جمهوري اسلامي است.

انتهای پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha